Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 14. април 2018.

Fashion from Zaful

Ćao, dragi moji!
Danas vam donosim nastavak poslednje porudžbine sa sajta Zaful. Ovoga puta na redu su modni noviteti.
Pored bjuti stvari koje ste videli u prethodnom tekstu, poručila sam još tri stvari, dve haljine i jedan steznik za telo.

 Zaful Spring 2018 Special Promotion  

 Hi, my dear! 
Today I am bringing you the latest order from the Zaful website. This time on line are fashion novelties.In addition to the colorful things that you have seen in the previous text, I have ordered three more things, two dresses and one body corset.

                                               Tummy Control Shapewear Corset Briefs
Mislim da retko kojoj devojci nakon zime i praznika ne treba ovako nešto. Gledala sam ga kod nas, ali je bio prilično skup.Našla sam ga na ovom sajtu i odlučila sam da ga poručim. Jako je kvalitetan, lepo stegne stomak i guzu. Oblikuje figuru, tako da je idealan za ispod haljine. Kod ovakvih stvari, preporučila bih vam da ih kupite u veličini koju i nosite, jer će samo tako imati pravi efekat.

I do not think it's rare for a girl after winter and holidays to do this like this. I watched it with us, but it would be pretty expensive. I found it on this site and I decided to order it. It's very good, it tightens your stomach and your butt. It shapes the figure, so it is ideal for underwear. With these things, I would recommend that you buy them in the size you carry, because it will only have the right effect.


Pored steznika, poručila sam haljinu u dve različite boje i veličine.
Poručila sam bordo L i crnu M. Zapravo, htela sam obe u M, ali nije bilo.
Bila sam oduševljena ovom haljinom kada sam je videla na sajtu i jedva sam čekala da stigne. Međutim, kada je stigla nisam bila zadovoljna. Model je lep i crna haljina u M veličini mi je dobra, dok mi je bordo L velika. Manje - više to, nego materijal nije onakav kakvog sam ga zamišljala. Mislila sam da je dosta čvršći i da će sama haljina ići na neki elegantniji fazon, ali materijal je jako lagan i sa tom lakoćom haljina gubi svoj izgled. Definitivno neću moći da je nosim za neke svečanije prilike, dok će na leto biti dobra onako za svaki dan.
                                                    Lace Up Fitted Mini Dress

  
In addition to the corset, I ordered a dress in two different colors and sizes.
I ordered bordeaux L and black M. Actually, I wanted both in M, but it was not.
I was delighted with this dress when I saw her on the site and I was barely waiting to arrive. However, when I arrived I was not satisfied. The model is a beautiful and black dress in M size is good to me, while my L L big is big. Less - more than that, but the material is not as I imagined it. I thought that it was a lot tougher and that the dress itself would go to a more elegant backdrop, but the material is very light and with this ease the dress loses its appearance. I will definitely not be able to wear it for some more ceremonial occasions, while it will be good every day for every day.



 *Ako vam se dopada nešto iz ove porudžbine ili sa sajta, možete uneti sledeće kupone i prilikom porudžbine ostvariti popust:
               ZafulChen  10% OFF 
                   ZafulIns  10%-20%off

If you like something from this order or from the site, you can enter the following coupons and make a discount when ordering:

                ZafulChen 10% OFF

                    ZafulIns 10% -20% off

4 коментара:

  1. Divan post draga!
    Haljine mi se mnogo svidjaju, pogotovo crna. :)♡

    alexanic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stvari 😍
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, stvari su divne.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Steznik mi se baš dopada, uvek dobro dođe kad se nabaci koji kilogram viška :)

    ОдговориИзбриши