Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 10. април 2018.

INGRID Dr Make-Up Tečni puder

Ćao, drage moje!
Danas za Vas ima recenziju Dr Make-Up tečnog pudera koji je nov na tržištu kada se radi o Ingrid kozmetici.
Ukoliko ne znate, Ingrid kozmetika je poljski brend i dostupan je u okviru sajta kozmetikaiparfemi.rs. Na sajtu za porudžbine preko 1000din imate besplatnu poštarinu.


Dr Make-Up puder dolazi u staklenom pakovanju od 30ml i na njemu imate ispisane indikacije proizvoda, kao i njegov sastav.

 Dozira se pomoću pumpice koja savršeno funkcioniše i za celo lice meni je potrebno 3 do 4 pumpice.



Ovaj puder dolazi u 5 nijansi i moja je 101 nude. Oko ove nijanse podigla se velika prašina na instagramu, jer su devojke rekle da jako oksidira. Međutim, ako ga probate na podlaktici, da on će oksidirati, jer je namenjen koži lica i prilagodjava se našem tenu.




Lepo se stopi sa kožom lica i savršeno mi odgovara. Morate nešto brže raditi sa njim, jer se brže suši u odnosu na druge pudere. Proizvođač za ovaj puder kaže da je mat, a pored toga i hidrira lice. Složila bih se sa tim, jer ja imam suvu kožu i izbegavam mat pudere, ali ovaj puder je zaista jako dobar. Mat je, ali ne isušuje kožu, već joj daje taj neki prirodan efekat. Jako dobro izgleda na licu, čak preti da zameni moj omiljeni Giordani Gold tečni puder. Ima srednju pokrivnu moć, ali možete ga i nadograditi. Jako je lagan, ima spf 8 i mislim da će biti idealan za leto.


Dr Make-Up tečni puder je jedan odličan puder koji košta 975din i verujem da će se svideti svim devojkama koje biraju laganije pudere sa mat efektom, a u isto vreme žele da njihova koža ima optimalnu vlažnost.

                                            **** Da li ste probali INGRID kozmetiku? ****


5 коментара:

  1. Odlična recenzija draga, puder je odličan i biće super za leto jer nije previše težak na licu.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga :) i meni se jako dopada puder i volim da koristim <3 fotografije su prelepe :*

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, a kakav je sastav? Meni je to nekako najbitnije prilikom kupovine proizvoda, prvenstveno pudera, ali nažalost nisam strucna da bih sama procenila sta je dobro, a šta ne.

    ОдговориИзбриши