Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 15. април 2018.

Sitnice sa Rosegala

Ćao, dragi moji!
Danas za vas imam sitnice sa sajta Rosegal za koje mislim da bi vam se dopale. Porudzbina je stigla za nešto više od dve nedelje i nisam platila carinu.


 Hi, my dear!

Today, for me, I have a little bit of the Rosegal website that I think you would like. Order arrived in just over two weeks and I did not pay customs.



Prva stvar koju sam poručila je set od 100 štipaljki. Zapravo, mislila sam da su to one klasične štipaljke za kačenje veša i jesu samo mnogo mnogo manje. Definitivno ne mogu da posluže za veš, ali sam im našla namenu u kuhinji. Sa njima zatvaram kesice sa začinima i za to su super. Jako su čvrste i sviđa mi se što su različitih boja.
                DIY Color 25MM Mini Wooden Clip Photo Wall Decoration Home Accessories 100PCS

 The first thing I ordered was a set of 100 clips. Actually, I thought that these are classic clips for hanging up the laundry and are just much much less. I definitely can not serve you, but I found them in the kitchen. I close the bags with spices with them and they are great for it. They are very solid and I like the different colors.


Zatim sam poručila još jednu stvar za koju mislim da svako treba da je poseduje u kući. Radi se o digitalnom aparatu za merenje pritiska. Kod nas ovaj aparat je i više nego duplo skuplji, a isti su. Jako je kvalitatn, odlično radi. Uz njega ne dobijate baterije, pa ih morate naknadno kupiti.

                         Health Care Digital Upper Automatic Wrist Blood Pressure Monitor

 Then I ordered one more thing that I think everyone should have in the house. It's a digital pressure gauge. With us this device is more than twice as expensive, and they are the same. It's very good, it works great. With it you do not get the battery, so you have to buy them afterwards.



I za kraj, poručila sam jednu plus size bluzicu za drugaricu. Rosegal ima prelepe plus size stvari. Model je jako lep, kao i kvalitet same bluze. Nažalost, njoj je ova bluzica mala, tako da bih vam uvek preporučila da uzmete jednu veličinu od one koju zapravo nosite.

 And in the end, I ordered a plus-size blouse for a companion. Rosegal has beautiful plus size stuff. The model is very nice, as is the quality of the blouse itself. Unfortunately, this blouse is small to her, so I would always recommend that you take one size from the one you actually carry.

                                        Plus Size Crochet Bust Twist Keyhole Blouse

Ako vam se dopada nešto sa ovog sajta , možete uneti sledeće kupone i ostvariti popust:

                              RosegalChen   10% OFF     RosegalIns 10%-20%

 If you like something from this site, you can enter the following coupons and get a discount:



                               RosegalChen 10% OFF RosegalIns 10% -20%

Нема коментара:

Постави коментар