Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 20. јул 2018.

Shimmer puder INGRID HD Beauty Innovation

Proizvod bez kojeg ne mogu da zamislim jedan letnji make up je svakako hajlajter. On daje sjaj i čini prelepu završnicu svakog make up-a.
Možete ga naneti ispod obrve, u ugao oka, na vrh nosa, iznad gornje usne ili na vrh jagodične kosti, svejedno, on će dati posebnu notu.


Hajlajter koji u poslednje vreme svakodnevno koristim je Shimmer puder od brenda Ingrid. Iako u svom nazivu ima reč "puder" on je jedan prelep hajlajter.



Ingrid hajlajter dolazi u ogromnom pakovanju od 25g. Pakovanje je plastično i jako je čvrsto.


Pan je u predivnom obliku ruže i miriše prelepo. I ovoga puta je Ingrid kozmetika znala da pronaće put do srca devojaka i to je uradila na pravi način. Obratili su pažnju na sve.


Ingrid hajlajter ima divnu svilenksatu strukturu. Malo se trusi, ali to je zanemarljivo. Može da se nadogradjuje, tako da sami odredjujete intenzitet. Ima prelep biserni sjaj koji odlično izgleda kada dobijete malo boje.


Ukoliko želite da pojačate sam intenzitet hajlajtera, možete naprskati fiksatorom četkicu koji koristite za nanošenje hajlajtera i on će dobiti dosta jači intetnzitet. Ja se ne koristim ovim trikom, jer mi je intenzitet ovog hajlajtera sasvim dovoljna. Jako je dugotrajan, i bukvalno će na licu stajati od jutra do mraka, odnosno dok ne skinete šminku.
Mislim da je ovaj shimmer puder ili hajlajter jedan odličan proizvod, jer za cenu od 639din koliko košta dobijate proizvod koji će ispuniti očekivanja svake devojke.
Možete ga pronaći i poručiti u okviru sajta kozmetikaiparfemi.rs.


                   ****Da li ste probali ovaj hajlajter ili nešto drugo od brenda Ingrid?***

 



5 коментара:

  1. Ogromno je pakovanje, bukvalno nepotrosivo. :) boja je prelepa i kao hajlajter bi pristajao mnogim devojkama <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Prelijepo izgleda, nadam se da ću imati prilike da isprobam.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, čini se kao jako lijep highlighter ! Super recenzija zaista!
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sam htela da poručim ovaj šimerasti puder i drago mi je da sam pročitala ovu recenziju jer mi je samo potvrdila da je ovaj hajljter odličan kao i većina Ingrid proizvoda. Divne fotke draga i veoma detaljna recenzija! Sve pohvale! ♥

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши