Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 18. јул 2018.

BURЯA šampon protiv peruti i za jačanje kose

BURЯA šampon protiv peruti i za jačanje kose deluje na očuvanje proteinske strukture kose, redukuje oštećenja nakon stilizovanja kose, efikasno kontroliše nastajanje peruti, dok istovremeno nežno uklanja nečistoće i formiranu perut sa kože glave i kose. Njegova blaga formulacija umiruje iritacije na koži glave, umanjujući pojavu svraba već nakon prvog pranja, dok njegovi posebni agensi kosi daju zdravi sjaj i mekoću. Suva perut nestaje već nakon nekoliko dana svakodnevne upotrebe šampona. Sadrži nekoliko veoma bitnih sastojaka, Pirokton Olamin koji deluje antiseboroično i smanjuje potencijal za nastajanje peruti i voćne kiseline koje odstranjuju izumrle i pomažu stvaranje novih zdravih ćelija kože glave. Šampon dubinski čisti teme i kožu glave, čime doprinosi poboljšanom kvalitetu kose(IZVOR)   

 Kada mi je stigao paketić sa Burra proizvodima u njemu se našao i ovaj šampon za kosu. Znate da volim Burra proizvode, ali prema ovom proizvodu sam bila skeptična iz razloga što ja nemam problem sa peruti, ali me je ohrabrilo i navelo na korišćenje činjenica da pored toga što je ovaj šampon namenjen za perut, namenjen je i za jačanje kose što mi je potrebno.






BURЯA šampon protiv peruti i za jačanje kose formulisan je na bazi glavnodelujuće supstance pirokton olamina, voćnih kiselina, biotinoyl tripeptide- 1, apigenina, proteina, magnezijum hlorida, salicilne, jabučne i oleanolinske kiseline. Pirokton olamin deluje antiseboreično i smanjuje potencijal za nastajanje peruti, dok voćne kiseline odstranjuju izumrle i pomažu stvaranje novih zdravih ćelija kože glave. Biotinoil tripeptid- 1 stimuliše metabolizam ćelija kose i kože, ubrzava rast i jača koren kose. Poboljšava elastičnost i volumen kose. Biljni proteini poreklom iz semena slatkog badema čine kosu mekom i zdravom. Sprečavaju lomljenje i opadanje kose, povećavajući njen sjaj. Deluju na očuvanje proteinske strukture kose, redukuje oštećenja nakon stilizovanja kose, kontroliše nastajanje peruti, dok istovremeno nežno uklanjaju nečistoće i formiranu perut sa kože glave i kose. Salicilna kiselina deluje keratolitički, jer odstranjuje formirane ljuspice sa kože glave, razmekšava i uklanja perut dok jabučna kiselina dodatno štiti kosu od oštećenja i neutrališe nastale alkalne ostatke, što kosi obezbeđuje dodatni sjaj i mekoću. Oleanolinska kiselina poreklom iz lista masline, inhibira 5α reduktazu čime smanjuje opadanje kose. Sprečava kidanje vlasi i ubrzava rast nove kose. Magnezijum hlorid umiruje kožu glave, utiče na otklanjanje statičkog naelektrisanja kose, sprečavajući oštećenja pri izvođenju kozmetičkih procedura i češljanja.
Blaga formulacija ovog šampona deluje umirujuće na iritacije prisutne na koži glave, umanjujući pojavu svraba već nakon prvog pranja istovremeno dajući kosi zdrav sjaj, mekoću i volumen. Efikasno uklanja perut već nakon nekoliko dana od početka upotrebe šampona. Korišćenjem šampona dva do tri puta nedeljno, dolazi do značajnog smanjenja svraba i peruti već posle dve nedelje upotrebe.
Rast kose se značajno popravlja u prvih šest nedelja korišćenja šampona, jer se procenat broja dlaka u anagenoj fazi rasta povećava. Šampon dodatno deluje bakteriostatički i fungicidno, suzbija prekomeran rast gljivica smanjujući tako potencijal za stvaranje nove peruti i mašćenje kože glave, vraćajući pH ravnotežu koži glave. Šampon dubinski čisti teme i kožu glave, čime doprinosi vidno poboljšanom kvalitetu kose. (IZVOR)

 BURЯA šampon protiv peruti i za jačanje kose dolazi u pakovanju od 200ml i za razliku od standardnih šampona, on je smešten u tubicu što veoma olakšava doziranje.



Šampon je zelene boje i tekstura je gelasta, ali i retka, tako da me podseća na Fa gelove za tuširanje.


Već prilikom prvog korišćenja primetila sam da se ovaj proizvod dosta razlikuje od šampona koje sam ranije koristilla. Kako se moja kosa jako brzo masti, prilikom pranja uvek mi je bilo potrebno dva šamponiranja, dok sa ovim proizvodom to nije bio slučaj. Već prilikom prvog doziranja, jako lepo je počeo da peni i mogla sam sa njim da operem celu kosu, bez obzira na njeno stanje. Ovaj šampon se preporučuje da se drži na kosi 3 minuta i nakon ispere i moram reći da je to jako važna stavka. Mislim da ta 3 minuta dosta urade. Bilo je trenutaka kada sam šampon samo nanela i nakon toga isprala, jer sam žurila i primetila sam da nije bilo istog efekta kao i kada držim šampon po uputstvu. Nakon korišćenja, kosa je bila jako bujna i jaka što se odmah vidi. Takođe, primetila sam da je počela dosta sporije da se masti u odnosu na period kada nisam koristila ovaj šampon. Da li utiče na uklanjanje perut, to vam ne mogu reći, jer kao što rekoh, nemam problema sa tim, ali da li jača kosu, da jača! Mislim da je ovaj šampon jedan odličan proizvod, koji vredi 935din koliko košta i da se se zaista isplati, jer se sporo troši i dugo će vam trajati. Pored toga, učinak je vidljiv već nakon provog korišćenja.

                     ****Da li ste probali Burra proizvode? Šta koristite za jačanje kose?****

2 коментара:

  1. Ovo moram da probam <3 i ja imam problem sa masnom kosom pa se nadam da ce ovo da bar malo pomogne. Divna recenzija draga :*

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj šampon mi deluje vrhunski i izuzetno kvalitetno. Ja sam neko ko takođe nema problema sa peruti, ali mi se kosa jako brzo masti i sklona je ispucalim krajevima pa mi je potrebno nešto da je ojača. Nikada pre nisam čula za ovaj proizvod ali bih zaista volela da ga isprobam. Odlična recenzija, draga, kao i fotke! ♥

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши