Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 27. август 2018.

Estar dnevna hidratantna krema i noćna krema za regeneraciju

Nega lica je izuzetno važna bilo koje godišnje doba da je u pitanju. Da li se negujemo zimi zbog hladnog vazduha ili leti zbog visokih temperatura, sasvim je nebitno, bitno je da svoju kožu lica negujemo na pravi način. Jako je bitno da znamo svoj tip i stanje kože kako bi je negovali u skladu sa njenim prioritetima. Ja imam suvu kožu i jako mi je važno da koristim veoma hidratantne kreme. Trudim se da ih stalno menjam, jer mi se koža veoma brzo zasiti. Kada je reč o kremama za lice, veliku prednost dajem proizvodima koji su rađen na prirodnoj bazi, jer jako često budu dosta bolji od industrijskih proizvoda. Dve kreme koje koristim poslednja dva meseca su od brenda Estar. Sa njima sam se susrela već na samom početku blogovanja, pre više od dve godine i sada njihove proizvode koristim ponovo. Još tada sam bila oduševljena njihovim mlekom za čišćenje kože, kao i buterom za telo.


Estra kozmetika se bavi proizvodnjom preparata za negu lica i tela. Njihovi proizvodi su izrađeni na prirodnoj bazi i proizvode se u Novom Sadu. Dostupni su u okviru online prodavnice Estra cosmetics .
U okviru svakodnevne nege, od Estar kozmetike koristim dve kreme, dnevnu hidratantnu kremu  za negu lica i noćnu kremu za regenereciju. Obe kreme dolaze u jednostavnim, prepoznatljivim pakovanjima za Estar kozmetiku.

Estra dnevna hidratantna krema za negu lica ima 50 ml i njena cena je 660 din.  Namenjena je svm tipovima kože, dok je i masna koža može koristiti umesto noćne kreme. Kako imam jako suvu kožu, koristim je samo dnevnoj bazi i to u kombinaciji sa jednim serumom o kojem ću vam pisati u narednim tekstovima. Ima jako laganu teksturu i namenjena je brzoj hidrataciji lica. Jako je blaga i nežna, pa mislim da bi odgovarala i osobama sa osetljivom kožom. Ima prelep miris koji je karakterističan za Estar kozmetiku. Veoma nežan i puderast miris koji mi se jako dopada.




Kako je ova krema jako blaga i nežna prema licu, koristim je u kombinaciji sa njihovim serumom za lice o kojem ću vam pisati kasnije. Brzo se upija i sviđa mi se što ne ostavlja masan trag, jer u toplim danima, masan osećaj na licu je poslednje što bih želela. Nakon nje, koža je jako mekana.  Ne izaziva mi nikakve iritacije i jako prija mojoj koži.

Što se tiče večernje nege, tada koristim Estar noćnu kremu za regeneraciju.Kao i hidratantne kreme i ova krema dolazi u pakovanju od 50 ml. Ja sam dobila manje pakovanje od 15ml koje je jako zgodno za put.
Ova krema je namenjena za regeneraciju kože. Koristi se uveče, ali kod jako suve kože može se koristiti i kao zamena za dnevnu kremu.








Za razliku od dnevene kreme, ova krema ima za nijansu gušći teksturu i malo jači miris, ali opet ne jak. Jako je dobra kao večernja nega, jer ujutru kada se probudim koža je negovana i nahranjena. Sviđa mi se što nije teška i što je koža jako brzo upije. Lepo hidrira lice i ove dve kreme zajedno čine dobru kombinaciju.
Zadovoljna sam efektom koji daju ove kreme, jer mislim da je njihova nega i delotvornost veoma dobra. Pored toga, njihov prirodni sastav čini ih dobrim kremama ne samo za suvu kožu, već za sve tipove kože.


***Da li koristite proizvode napravljene po prirodnoj recepturi? Da li ste probali Estar kozmetiku?***


1 коментар:

  1. Divan post draga!
    Nazalost, nisam probala Estar kozmetiku ali mi se iz ovo gposta cini kao jako kvaitetna i vrijedna traganja za njom!

    Novi post je na blogu, mnogo bi mi znacilo kad bi procitala I ostavila komentar! ♥
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши