Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 16. јул 2016.

Estar-Bodi butter pearly dreams

Na redu je post o jednom savršenstvu,ali bukvalno savršenstvu!Od kada sam je dobila ne prestajem da je mackam,njuškam i divim se. Reč je o prirodnoj kremi za telo,pearly dreams, iz  kompanije Estar.
 Ukoliko ste propustili prethodni post o Estar mleku za čišćenje lica,kompanija Estar je iz Novog Sada i bavi se proizvodnjom preparata za negu lica i tela na prirodnoj bazi.
A sada da se vratimo na kremu. :)


Ovo savršenstvo dolazi u pakovanju od 200ml.
Kada se otvori poklopac videćete da je krema prekrivena zaštitnom folijom koja se lako skida,a pri tome sprečava kremu da se prospe.
Što se tiče strukture,krema je gusta i potrebno je jako malo proizvoda da bi lepo i ravnomerno namackali celo telo.
Što se tiče sastojaka,reč je prirodnoj kremi koja u  sebi sadrži ši buter,bademovo ulje,kakoao buter,pčelinji vosak.
A što se tiče mirisa on je božanstven.Ukoliko ste ljubitelji vanila,obožavaćete ovu kremu. Predivno miriše na vanilu,miris se baš dugo zadržava na telu,a posle nanošenja kreme,koža je mekana,hidrirana i mirisna.
Kada je nanesem na kožu,imam utisak kao da sam nanela svileni prekrivač.Jako brzo je koža upija ne ostavljajući trag,već samo predivan miris i odličnu hidrataciju.
Od kada sam je dobila,imam naviku da u toku dana nanesem malu količinu kreme na ruke i onda je njuškam ceo dan. A nisam samo ja primetila ovaj divan miris,nego i svi oko mene,pa me često pitaju koji parfem koristim. :)
Ovo je savršenstvo od proizvoda i ukoliko želite da je probate i uverite se u moje reči,možete je naći i poručiti  na Estar sajtu www.shopestar.com  po ceni od 540din za 200ml.



******Da li ste probali nešto iz kompanije Estar i kakvi su vaši utisci?******


Нема коментара:

Постави коментар