Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 19. јул 2016.

NIVEA In-Shower Body Lation

Danas vam pišem o još jednom proizvodu koji sam kupila na nagovor prodavačice. (ponovo)
Radi se o Nivea In Shower Body Lasionu.
Kupila sam ga u Lillyu,kao što sam već rekla na nagovor prodavačice.
U Lilly sam otišla po neki sasvim desetu stvar,a kako sam stajala pored rafa sa Niveinim proizvodima,prišla mi je prodavačica i preporučila ova lasion ispod tuša koji je inače bio poslednji na rafu,a bio je na sniženju od nekih 50%. Standardna cena mu je bila oko 450din,a na sniženju se mogao kupiti za 230din.
Pomislila sam,zašto da ne,i onako mi je bio potreban jedan,kako ja kazem brzinski lasion za ove letnje dane kada se tuširamo po 5 puta dnevno,kao i za ona tuširanja kada nemam vremena za standardno mackanje.
Ovaj lasion je namenjen za korišćenje ispod tuša. Normalno se istuširate i dok je koža još uvek mokra,namažete ga i posle toga isperete. Po meni dosta brži postupak nego pri korišćenju standardnih lasiona.

Lasion dolazi u pakovanju od 250ml i je namenjen normalnoj koži. Posle njegovog korišćenja,koža je mekana,sjajna i hidrirana.A što se tiče teksture,ona je malo gušća nego kod standardnih lasiona za telo.
Lepo se razmazuje,koža ga brzo upija i ne ostavlja masan trag.
Miris me podseća na miris plave Nivea kreme i ono što mi se jako sviđa kod ovog ih-shower lasiona je to što se miris jako dugo zadržava na telu.Ono što je,po meni,mana kod ne samo ovog lasiona,već kod svih in-shower lasiona je to što se dosta brže troše nego standardni lasioni za telo.
Ostalih,da kažem mana nema,jako lepo hidrira kožu i cini je sjajnom,mekanom i mirisno i sigurna sam da ću kada ga potrošim kupiti ponovo.



                        *****Da li ste koristili lasione ovog tipa i kakvi su vaši utisci?*****

Нема коментара:

Постави коментар