Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 6. јул 2016.

Golden Rose Essential Blue Volume Mascara

Pre par dana sam dobila paketic od Daca kozmetike i u njemu se nalazila predivna Golden Rose maskara.
Na prvi pogled jako sam se obradovala,jer do sada nisam imala priliku da probam Golden Rose maskare.
Kada sam malo bolje pogledala,oduševila sam se jer sam videla da je u pitanju plava maskara,a ja sam veliki fan maskara u boji.

Maskara dolazi u crnom pakovanju,od 8ml.
Ova maskara je namenjena za volumen,lepo definise trepavice,ne lepi ih i što je još jako bitno,bar meni,maskara se ne kruni.

Ima zaobljenu četkicu koja jako pomaže pri definisanju trepavica.
Boja je jako lepa,ona prava plava. Ne razmazuje se,tako da ne morate da brinete o tome.Takođe,pogodna je kako i za dnevnu tako i za večernju varijantu. U kombinaciji sa nekim dobrim alajnerom je pun pogodak.
Moj opšti utisak o ovoj maskari je taj da daje trepavicama volumen i jako lepu plavu boju,oči dolaze do ižražaja i budite sigurni da ćete uz ovakvu maskaru svuda biti primećeni i da niko neće ostati ravnodušan.
A kako sam već na početku rekla,veliki sam fan maskara u boji i jako zelim da probam maskaru u ljubičastoj boji,ali je do sada nisam pronasla ili možda nisam tražila na pravom mestu.
Ako neko od vas zna gde mogu da je pronađem,neka mi slobodno piše u komentaru.


Ovom prilikom bih želela da kompaniji Golden Rose čestitam 15-tu godišnjicu postojanja kod nas i da se zahvalim fb stranici Daca Kozmetika na ovom divnom poklonu.


********Da li ste vi probale maskare u boji i kakvo je vaše mišljenje o njima?******


2 коментара: