Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 3. јул 2016.

Moja nega kose

Cao devojke!
Danas vam pisem kako ja negujem svoju kosu.
Pre svega da kazem kakva je moja kosa,moja kosa je masna,nije farbana,niti tretirana.Probala sam mali milion proizvoda namenjenih masnoj kosi i ni jedan mi nije pomogao.Na neki nacin sam se pomirila sa cinjenicom da je moram prati svaki drugi dan i da se to nece promeniti.
Kako sam odustala od potrage za samponom namenjenom za masnu kosu,pronasla sam sampon i regenerator koji su me odusevili i kojima se uvek iznova i iznova vracam.
 Rec je o kompaniji Nivea i o njihovom Nivea DIAMOND GLOSS CARE samponu i regeneratoru.
Ovaj sampon i regenerator su namenjeni za dijamantski sjaj i intenzivnu negu kose i mogu vam reci da zaista rade svoj posao.
Dolaze u prepoznatljivom Nivea plavom pakovanju i izgledaju jako elegantno i prefinjeno.
Kada je rec o samponu proizvodjac kaze:
-Intenzivno neguje i cini kosu mekom na dodir
-Jaca strukturu vlasi i pruza kosi blistav sjaj
-Dugotrajno stiti intenzivan sjaj kose

Kada je rec o regeneratoru,ranije nisam koristila regenerator ne znam ni sama iz kog razloga,ali sada ne mogu da zamislim pranje kose bez njega.Uz njega nema vise cupanja i i kosa se lako rascesljava.
Proizvodjac kaze:
-Intenzivno neguje i cini kosu mekom na dodir
-Jaca vlas,stiti sjaj i olaksava rascesljavanje kose

Odusevljena sam sa ova dva proizvoda. Koristim ih pri svakom pranju kosu.Sampon jako dobro peni i znam da je moja kosa lepo oprana. Regenerator mi pomaze da veoma lako rascesljam kosu sa cime sam ranije imala veliki problem.Uz koriscenje Nivea diamond gloss care moja kosa je negovana,mekana na dodir i ima prelep sjaj.Posle koriscenja,kosa je blistava i imam osecaj kao da sam na crvenom tepihu,samo mi jos fali upravo taj tepih.


U Lilly ima akcija da pri kupovini sampona dobijate regenerator na poklon i ja ovu akciju nisam smela da propustim. Inace,cena ovog seta na akciji je bila 269din.
U pojedinacnoj prodaji,cena sampona je 280din za 250ml,a a regeneratora 240din za 200ml.  I vrede svaku paru. Ako zelite da vasa kosa izgleda kao da ste izasli iz najluksuznijeg frizerskog salona,a ne iz svog kupatila ja vam preporucujem upravo ovaj sampon i regenerator.


******Da li vi imate svoje favorite kada je nega kose u pitanju?******

2 коментара: