Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 1. јул 2016.

Krauterhof gel za tuširanje Energy za telo i kosu

Danas vam pisem o jednom gelu za tusiranje koji najcesce koristim leti i mogu slobodno da kazem,da mi je jedan od omiljenih kada se radi o gelovima za tusiranje,posebno leti.
Rec je o Krauterhofom 2u1 Energy gelu za kosu i telo.
Kako je pocelo leto,a sa njim ove visoke temperature,sparno vreme,sve cesce sam iscrpljena i potrebno mi je nesto sto ce posle tusiranja da me podigne,a ovaj gel bas to i radi.
Dolazi u ambalazi od 300ml.Sadrzi biljne ekstrate,brezu i divlji kesten. I taj po malo vockast miris u ovim danima mi bas prija. I na neki nacin mi puni baterije.

Ovaj gel za tusiranje je namenjen za kosu i telo,ali ja ga koristim samo za telo. Lagane je teksture i lepo peni.
Cena ovog gela je 195dinara.

Posle njegove upotrebe imam osecaj kao da sam skinula sav teret sa sebe,bukvalno kao da sam 10kg laksa i spremna sam ponovo da trcim za mojim nemirkom. :-)
Ovaj gel bih preporucila svima koji su ljubitelji vocnih mirisa,kao i onima koji su u potrazi sa tusiralicama koji ce ih podici u ovim letnjim danima.



****Da li vi imate omiljeni letnju kupku ili gel za tusiranje? Cime podizete energiju leti a da je rec o kozmetici?*****

Нема коментара:

Постави коментар