Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 4. јул 2016.

GIVEAWAY-----ZAVRŠENO!

Draga moje,doslo je vreme za prvi giveaway.
Jeste da se jako kratko vreme druzimo,ali veoma smo blizu 200 fanova na fb stranici bloga i 500 pregleda na blogu sto mi je izuzetno drago,jer kada sam pokretala blog nisam ni sanjala o tome.
Ono sto sam propustila da kazem u uvodnom postu,jeste to da sam ja ovaj blog pokrenula onako sto se kaze "za svoju dusu",iz hobija,ljubavi prema kozmetici i pisanju.
Nisam savrsena,kao ni moji tekstovi i fotografije,ali obecavam da cu se sa svakim novim tekstom i fotografijom sve vise truditi.
Imam u planu mnogo toga,ali otom potom.
Da predjemo na poklone.
Dosta sam razmisljala sta bih mogla da vam poklonim i na kraju sam dosla do sledeceg:
Po mom misljenju,ovo je nesto sto je potrebno svakoj dami.
-Fa dry protect dezodorans
-Garnier Silk & Shine regenerator za kosu
 -Salvia balzam za usne ( O njemu cete imati prilike da citate u nekom od narednih postova)
-Oriflame LACE LOVE sapun



I na kraju jedne mindjusice koje ce se slagati uz svaku letnju kombinaciju
Pored ovoga sto ste videli,u paketicu ce se naci jos neko malo iznenadjenje.
Nadam se da vam se svidja.
A sada da predjemo na pravila:
Giveaway ce trajati 10 dana,odnosno do 14.07. Dobitnica ce imati 2 dana da mi se javi ili gubi pravo na nagradu.
Da bi ste bili u konkurenciji za ovaj paketic,potrebno je:
- da se prijavite kao citalac bloga
-lajkujete moju fb stranicu bloga
-i da ispod ovog posta na fb stranici ostavite komentar u kome cete tagovati 5 svojih prijateljica i na taj nacin pozvati ih da se prikljuce giveaway-u
-podeliti post giveway-a na svoj fb profil pod opcijom "javno"
-ko zeli moze da napise u komentaru sta mu se to svidja ili ne svidja na blogu
Dobitnika cu izabrati pomocu sajta random.org
Giveaway vazi za Srbiju,ali mozete ucestvovati i ukoliko imate nekoga u Srbiji ko bi mogao da preuzme poklon..
Troskove postarine snosim ja,vase je samo da preuzmete paketic.
To bi bilo to drage moje.
SRECNO!



21 коментар:

  1. Radica Klencovljevic4. јул 2016. 13:22

    Želim ti puno sreće,Ivana <3

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se blog. Evo i ja sam od skora u sličnoj priči. Nije uvek lako, ali ljubav je veliki pokretač.

    ОдговориИзбриши
  3. Bas lepo od vas! Radite nesto iz ljubavi i yeleti da i druge usrecite. Predivno !!!

    ОдговориИзбриши
  4. Puno srece u daljem radu! Bitno je da to sto radis, radis od srca, ostalo nije vazno :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sve cestitke,svaka cast,nagrade su odlicne,kao i tvoje pretstavljaju,tvoj blog,samo napred

    ОдговориИзбриши
  6. uradjeni svi koraci,evo da i ovde prokomentarisem
    srecan pocetak rada :)

    ОдговориИзбриши
  7. Puno sreće u daljem radu.Za početak je više nego odlično.Sve najbolje!

    ОдговориИзбриши