Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 12. јул 2016.

Ruževi za usne koje ja koristim

Kada je reč o ruževima za usne,ne mogu da se pohvalim zavidnom kolekcijom,jer moju kolekciju čine tri ruža koja ću vam i danas predstaviti. Ranije ih nisam uopšte koristila,ali kako vreme prolazi oni su počeli da čine sastavni deo jednog mog make-up.Ja lično koristim nežnije tonove,boja mesa,nude i neka nežna braonkasta boja. Mada,kada je reč o sjajevima za usne,tu već volim neke jače nijanse,poput crvene i bordo,ali o njima nekom drugom prilikom.
Kao što sam rekla,moju "kolekciju" čine tri ruža,jedan je iz Lumene u nijansi Raspberry 02
drugi je iz Oriflame u nijansi  Soft Caramel 21156
i treći ruž iz kozmetike Mirjana u nijansi water shine 604

Kao što i sami možete da vidite,boje su jako nežne,idu i uz večernji i uz dnevni izgled.

Lako se kombinuju sa ostalom šminkom.Uz njih možete,a i ne morate koristiti olovku za usne. Ne mogu da se pohvale nekom dugotrajnošću,ali uz popravljanje to može lepo da izgleda. Ono što je meni još jako bitno je to da ne isušuju usne,ali bih ipak ja preporučila da posle skidanja ruža nanesete određeni balzam za usne koji stalno koristite.


******U kojoj meri vi koristite ruževe za usne i da li imate svoje favorite?*******
 


Нема коментара:

Постави коментар