Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 8. јул 2016.

BIOTEN Skinnergy losion za telo

Danas vam pišem o proizvodu sa kojim se već izvesno vreme sa velikim zadovoljstvom družim.
Reč je lasionu za telo iz kompanije BIOTEN i ovo je ujedno prvi proizvod koji sam probala iz Biotena.
Ovaj lasion je iz kolekcije Skinnergy i ovu kolekciju čine: So Alive! Lasion sa Godži bobicama,So Pampared! lasion sa ekstraktom ličija i So Bright! lasion sa ekstraktom guave. Pored lasiona za telo tu su i kreme za lice.
Moj lasion je je So Bright! sa ekstraktom guave.
Dolazi u tubici od 250ml i jako je interesantnog dizajna. Skroz je onako veseo i lepršav,pravi letnji dizajn.
Ovaj lasino je voćkastog mirisa,tako da sam u potpunusti sigurna da će ga obožavati ljubitelji voćnih mirisa.
Lasion ne sadrži paraben,parafin i colorant i spoj je prirodnih sastojaka i znanja nauke. (izvor)


Lagane je teksture,brzo se razmazuje i ne ostavlja beli trag. Koža ga jako brzo upija i možete odmah posle mackanja da obučete omiljenu pidžamu ili spavaćicu,što se meni jako dopada,jer u ovim vrelim letnjim danima kada se puno znojimo,poslednje što mi je potrebno je lasion od koga ću biti sva sjajna i masna.
Proizvodžač kaže da ovaj lasion pruža hidrataciju koja traje i do 48h i ja se u potpunosti slažem sa njim.
Koristim ga posle svakog tuširanja i narednog dana kada pređem rukom po telu osetim mekoću i nežnost koju pruža ovaj lasion.
Takodje,miris ovog lasiona je božanstven,pravi voćni koktel,dugo se zadržava na telu i prosto ga obožavam.
Uživam da se mackam sa njim i kako ga već mesec dana  koristim,potrošila sam ga tek pola,tako da budite uvereni da će vam ovaj lasion  dugo trajati.
Ono što sam propustila da kažem je to,da je cena ovog lasiona oko 360din i možete ga pronaći u Lilly drogerijama.
Nadam se da sam vam što bliže dočarala blagodeti ovog voćnog koktela i verujte mi da ako se odlučite na kupovinu ovog lasiona nećete pogrešiti.



*****Da li ste probali neki od lasiona iz kompanije Bioten?*********
 

Нема коментара:

Постави коментар