Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 16. јул 2016.

La Roche-Posay Hidratantna BB krema

Danas vam pišem o proizvodu koji koristim kao zamenu za puder,kako u ovim letnjim danima,tako joj sve češće pribegavam i u zimskim danima.Reč je o La Roche-Posay BB kremi.
Ova hidratantna BB krema mi izuzetno prija kada su jako visoke temperature,a ja moram da izađem iz kuće,a sami tim se i našminkam.
U samo jednom koraku hidrira, umiruje i štiti kožu. BB mineralni pigmenti upijaju se u koži za trenutni ujednačeni, uravnotežen i svež ten. Njena glatka i nemasna tekstura čini kožu mekšom i gipkijom. Ispitana pod dermatološkim nadzorom. Bez parabena. Nekomedogena. Hipoalergena. Testirana na nikal.(izvor)

BB krema dolazi u beloj tubici od 40ml. Dostupna je u dve nijanse,light i medium.
Moja BB krema je u nijansi lihgt i savršeno odgovara mojoj boji kože,lepo se stapa sa licem i ne ostavlja efekat maske.
Takođe,krema sadrži i zaštitni faktor SPF20 što je sjajno za ove letnje dane.
Krema je izuzetno lagana,lepo se razmazuje,hidrira lice i ne ostavlja tragove. Ja je koristim već duže vreme,jer su mi puderi postali nekako teški.Možete da je koristite i kao podlogu za šminkanje i kao dnevnu didratantnu kremu.
Inače,ova BB krema je namenjena osetljivoj koži,ali meni sa mešovitom kožom lica super odgovara.
Jedinu manu koju ima je način doziranja,pa dok se ne naviknete može se desiti da vam izađe više proizvoda nego što vam je potrebno.
Cena hidratantne BB kreme je oko 1755din i je možete kupiti u svim Lilly objektima kao i u bolje snabdevenim apotekama.


 *******Da li ste koristite BB kreme i koja BB krema je vaš izbor?******

Нема коментара:

Постави коментар