Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 17. август 2018.

Farmasi Summer Cocolo kolekcija

Pre nekog vremena Farmasi kozmetika je na naše tržište izbacila novu kolekciju pod nazivom Summer Cocolo. Ova kolekcija je jedna prava letnja kolekcija i namenjena je svim ljubiteljima kokosa. Čim sam je ugledala u katalogu znala sam da je moram probati, jer obožavam kokos.


U kolekciji dolazi 4 proizvoda : gel za tuširanje, puter za telo, krema za ruke i mirišljave kapljice za telo. Sva pakovanja su uradjena sa motivima kokosa i na pravi način prenose čari leta. Mililitraža proizvoda se kreće od 50ml koliko ima krema za ruke pa sve do 250ml koliko ima puter za telo. Pre nego što pređem na same proizvode želela bih da kažem da ovi proizvodi, kao i svi ostali Farmasi proizvodi ne sadrže paraben i ostale štetne sastojke. Izrađeni su na prirodnoj bazi.

 
 Summer Cocolo gel za tuširanje dolazi u tubici, u pakovanju od 200ml. Gelast je teksture i samo pakovanje dosta olakšava doziranje. Prelepo miriše na kokos i taj miris se nakon tuširanja zadržava na telu. Sam miris je prirodan, pravi kokos, nije zagušljiv i veštački. Za cenu od 119 din koliko sada košta dobija se i više nego dobar proizvod.


  Summer Cocolo krema za ruke dolazi u pakovanju od 50ml i mislim da je to odlična mililitraža za jednu kremu za ruke. Ne volim velika pakovanja krema za ruke, jer se jako brzo zasitim istih, zbog toga veliku prednost dajem ovakvim pakovanjima. Ova krema je identičnog mirisa kao i sam gel i dosta dugo se zadržava na rukama. Jako lepo neguje ruke i čini ih mekanim. Pogodna je za torbu tako da je svuda nosim sa sobom. Njena cena je 59din.


  Summer Cocolo mirišljave kapljice za telo su mi definitivni favorit kada je reč o celoj kolekciji. Mirišu nestvarno, slatkasto, pravi letnji miris. Nisu zagušljive, već vas navode da ih stalno prskate. Mnogo mi se dopadaju i njihova cena je 119din za pakovanje od 115ml.



 I poslednji proizvod koji se nalazi u ovoj kolekciji je Summer Cocolo puter za telo. Dolazi u pakovanju od 250ml. Dosta je gust, ali se jako lako razmazuje. Ne ostavlja masan trag, već ga koža odmah upije. Obogaćen je prirodnim uljem kokosa, she buterom i vitaminom E. Zbog she butera, miris ovog putera nije jak i intenzivan kao ostali proizvodi iz ove kolekcije. Dosta je blaži. Mada i pored toga, sviđa mi se jer se brzo upije i lepo neguje, jer posebno što ne želim tokom toplih dana je masan osećaj na koži. Njegova cena je 249din.

Svi proizvodi na sebi imaju zaštitnu foliju kao znak da ih niko pre vas nije otvarao. Oduševljena sam ovom kolekcijom, jer kao veliki fan ovakvih mirisa mislim da ništa bolje nisam mogla pronaći. Ako i neko od vas voli kokos i traga za proizvodima koji mirišu na kokos sasvim sam sigurna da će te ih obožavati.
Ono što još želim da kažem za kraj je to da se ovim proizvodi mogu poručiti još samo ovaj mesec, jer nakon toga neće biti u katalogu, bar što se tiče ove godine. Možete ih poručiti kod Tanja Harmonia. Mislim da su cene i više nego pristupačne, te da ih vredi isprobati.

4 коментара:

  1. Odlična recenzija. Farmasi je veoma pristupačan brend a mogu se naći stvarno odlični proizvodi. :)

    Dnevnik Ljepote

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam miris kokosa,ova kolekcija izgleda jako lijepo,ambalaze su im preslatke! 😉

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija, kolekcija baš lepo izgleda. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kupila sam tri pakovanja,pri prvoj upotrebi sam se odusevila negom koju pruza kozi.Nesto najbolje i najprirodnije sto sam koristila ikada Steta sto ga nema u redovnom katalogu.

    ОдговориИзбриши