Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 29. август 2018.

Golden Rose HD kolekcija

Pored Diamond Brezze kolekcije, Golden Rose je na naše tržište izbacio još jednu kolekciju i  to HD kolekciju, odnosno Hight Definition. Za razliku od Diamond Brezze kolekcije gde sve puca od sjaja i šljokica, ova kolekcija je dosta umerenija, svedenija i dopunjava Diamond Brezze kolekciju. U Diamond Brezze kolekciji nismo imali korektor, tečni puder i puder u kamenu, a to nam je sve falilo za jedan celokupan make up. Shodno tome, u HD kolekciji, Golden Rose nam donosi tri nova proizvoda, tečni puder, puder u kamenu i korektor.

Proizvode ove kolekcije odlikuje veliki izbor nijansi što čini da svaka devojka nađe onu koja joj najviše odgovara. Takođe, imaju flawless finish i soft focus. Pakovanje proizvoda je jednostavno, crno sa zlatnim detaljima.
Ono što nam je svima privuklo pažnju kada je reč o HD kolekciji je tečni puder, koji dolazi u čak 16 nijani. Mislim da ni jedan tečni puder na našem tržištu nema veći izbor nijansi.




HD tečni puder zbog svoje hidratacije pogodan je za suvu do normalnu kožu. Jako je lagan, tako da je veoma dobar za letnje dane. Pored toga, ima spf 15. Nije matt, već daje neki prirodan, zdrav izgled. Ima jako dobru prekrivnu moć i ne sadrži paraben.


Nijansa pudera koji sam ja dobila je  103 almond i to je jedan žuta topla nijansa i sama nijansa mi ne odgovara, jer mom licu, odnosno tonu kože više odgovaraju hladnije nijanse. Ali, sam puder mi se jako dopada, tako da ću ga kupiti, ali u drugoj nijansi. Preporučena cena HD tečnog pudera je 735dinara.

Sledeći proizvod iz ove kolekcije je HD korektor. Kao i puder, dolazi u jako velikom broju nijansi, ukupno 10.






Nanosi se pomoću sunđerastog aplikatora i ima odličnu prekivnu moć, čak bih rekla, potpunu.Lako se blenda i stapa sa kožom.Malo je suvlji i zbog toga ne znam kako bi odgovarao devojkama koje imaju suvo područije ispod očiju. Moj korektor je u nijansi 02 i to je prlično svetla nijansa, da ne kažem bela sa roze podtonom.

Za kraj imamo HD puder u kamenu koji je moj favorit kada je cela kolekcija u pitanju.




Dolazi u tri nijanse i moje je u nijansi 03 medium fair. Ima 12,5g i u uz njega dobijate spužvicu za nanošenje koju ja, iskreno ne koristim. Kao i svi proizvodi iz ove kolekcije ne sadrži paraben i ima flawless finis.
Ima jako nežnu,svilenkastu teksturu i veoma sitno je samleven. Mislim da je najnežniji puder koji sam dotakla. Odličan je za setovanje korektora, kao i tečnog pudera. Jako mi se sviđa i uspeo je da zameni puder u kamenu koji sam od skoro koristila.

Mislim da je i ovoga puta Golden Rose napravio dobru kolekciju, kako zbog samih proizvoda koji mogu da pariraju dosta skupljim brendovima, tako i zbog velikog broja nijansi. Moj definitivni favorit je puder u kamenu, ali i ostala dva proizvoda su veoma dobra, samo njihove nijanse mi ne odgovaraju, tako da ću ih kupiti u mojim nijansama, posebno korektor koji je prvi na spisku.
Golden Rose HD kolekciju kožete kupiti u Golden Rose beauty shopovima, kao i u Lilly drogerijama. Takođe, uskoro će biti otvorena velika GR online prodavnica, tako da će Golden Rose proizvodi biti dostupni svima.
                         ****Pišite mi, koji proizvod je privukao vašu pažnju?****

2 коментара: