Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 19. август 2018.

INGRID Mineral Silk & Lift tečni puder

Tokom toplih letnjih dana izbegavam da nosim tešku šminku, pribegavam lakšim varijantama ili se uopšte ne šminkam. Kada treba da se našminkam koristim BB kreme ili neke lakše pudere. Kako nisam neki veliki fan BB krema, uglavnom biram drugu varijantu.
Već nekoliko meseci koristim INGRID Mineral Silk & Lift tečni puder i danas vam prenosim svoje utiske.

INGRID Mineral Silk & Lift tečni puder dolazi u tubi, u pakovanju od 30ml. Dostupan je u 5 nijansi i moj je u nijansi 29 Porcelian.






 Puder je malo gušći, ali se jako lako nanosi i bledna. Probala sam da ga nanesem sa četkicom i sa beauty blenderom i ono što sam primetila je to da se dosta lakše nanosi pomoći beauty blendera. Nijansa je neutralnog pod tona i savršeno mi odgovara.Za ovaj puder, proizvođač kaže da prekriva nepravilnosti na koži, čini je glatkom, daje svež i prirodan izgled sa čime se ja slažem. Nakon naonošenja, puder se stopi sa kožom i jako lepo izgleda. Ima blagu ka srednjoj pokrivnoj moći i iako je malo gušći uopšte se ne oseća na licu, kao da nemate ništa. Namenjen svim tipovima kože, ima blistavu završnicu sa puno sjaja i zbog toga nisam sigurna koliko bi se dopao devojkama sa masnijom kožom. Za moju suvu kožu je odličan. Takođe, jako dobro prekrije neke sitne nepravilnosti.
 Mislim da je ovaj puder dobar za sve dnevne varijante kada želite da se našminkate, ali da opet izgleda kao da nemate ništa na licu. Zbog svoje lagane teksture i slabije prekrivne moći idelana je za letnje dane.
Košta 429din i možete ga poručiti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs

                                                 ***Da li ste probali Ingrid proizvode?***



Нема коментара:

Постави коментар