Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 16. август 2018.

Potrošeni proizvodi #2

Nakon dva meseca ponovo vam pokazujem koje proizvode sam potrošila. Kada sam počela sa ovom temom nisam bila sigurna koliko često ću pisati ovakve tekstove, ali mislim da su neka dva do tri meseca sasvim u redu.
Mislim da su ovakvi tekstovi odlični za sumiranje utisaka, jer neke proizvode tek kada potrošimo dobijemo finalne utiske.


Ovoga puta u potrošenim proizvodima našao se veliki broj proizvoda i jako sam ponosna na sebe. Najviše sam potrošila kozmetike, ali da krenemo redom.


Bioten gel krema za umivanje lice mi je veoma prijala. Kupila sam je krajem zime i uživala sam u korišćenju. Ima divan miris, jako je blaga i pogodna za suvu kožu. Nije agresivna i lepo očisti lice. Sigurno ću je ponovo kupiti.
Olival extra bogata krema s uljem smilja i Olival extra hidratantna krema s uljem smilja   koristila sam tokom zime i hladnijeg perioda, tako da sam uspela da ih potrošim do kraja. Jako su bogate i hidratantne tako da su uspevale da moju suvu kožu nahrane i spreče dodatno isušivanje. Malo mi je smetao miris smilja, ali sam se brzo navikla.
Micelarnu vodu od DVG Compani kupila sam u lokalnoj radnji, jer sam ostala bez micelarne, a ova je bila jedina u ponudi. Ok je, ništa specijalno, mislim da za cenu od 200din možete naći i boljih, kada su na sniženju. Lepo je čistila lice, ali mi je smetao sam miris koji je jako zagušljiv.


Balea lasion za tuširanje od ruže sam kupila u DM drogerijama na nekom sniženju i odličan je. Tokom leta volim da koristim kupalice sa ovakvim mirisom i jako mi se dopao.
BURЯA Striex & Tattoo krem collagen booster sam potrošila jako brzo. Mislim da ni jedan proizvod za negu tela nisam tako brzo potrošila kao ovaj. Nije mi uklonio strije, ali ih je dosta ublažio. Lepo hidrira telo i vraća koži elastičnost. Mislim da je ovakve proizvode najbolje koristiti u prevenciji strija, odnosno pre samog nastanka.
Oriflame Love Nature gel piling za tuširanje od maline sam dobila kao rodjendanski poklon. Svideo mi se, ima lep osvežavajući miris maline. U sebi ima sitne granulice, tako da nije grub, tek toliko da uradi blag piling.


Što se tiče kose, potrošila sam BURЯA šampon protiv peruti i za jačanje kose. Ovo je jedan odličan šampon za kosu. Iako nemam perut, odlično mi je negova kosu. Daje odličan volumen i jačinu. Držao mi je mašćenje kose pod kontrolom i mogla sam da prodjem par dana bez pranja kose. Jako je bitno držati ga 3 minuta na kosu, jer ukoliko ga odmah isperete efekat je dosta slabiji.


Što se tiče šminke, u potrošenim proizvodima našla se samo Golden Rose maskara u plavoj boji. Razlog zašto se nešto više od šminke ovde nije našlo je to što se prethodna dva meseca ili uopšte nisam šminkala ili sam isprobavala neke nove proizvode. Što se tiče ove maskare, Golden Rose ima odlične maskare. Ovo je maskara u plavoj boji i lepo oboji trepavice. Imam je jako dugo i mislim da je vreme da se rastanemo. Ako tražite maskare u boji, obratite pažnju na Golden Rose.


Pantenol kremu sam koristila za sve suve delove na koži. Tokom zime su mi ruke bile u jako lošem stanju, jer ih je jedan deterdžent uništio i ova krema mi je dosta pomogla.
Dobro skidač laka za nokte sam kupila u lokalnoj radnju. Ima aceton u sebi i dosta mi isušivao nokte.


O većini ovih maski sam vam već pisala, pa ću vam ostavljati linove. Obožavam maske za lice i stalno ih kupujem.
MR. BLACK 24k Gold anti-aging maska za lice je hidrogel maska i trenutno je na sniženju u Lilly i DM drogerijama. Lepo miriše i dobro hidrira lice. Nakon korišćenja koža je jako mekana.
Avon Planet Spa masku za lice imam jako dugo i konačno sam je potrošila. Maska je od gline, drži se na licu 5minuta i nakon toga se ispere. Koristila sam je jednom nedeljno kako mi ne bi isušila kožu. Lepo očisti lice, zadovoljna sam, samo nisam fan maski u tubi jer jako dugo traju, a ja volim da isprobavam neke nove.
Farmasi Peel off maska za lice od limete kupljena je na nekom velikom sniženju i nju sam imala jako dugo. Sviđa mi se taj pell off deo i to me je najviše privuklo. Pakovanje je ogromno. Nisam primetila da mi je neki poseban efekat po pitanju mitisera, ali jako lepo osveži lice.
Tea Tree Deep Power Pack Ringer  je korejska maska i o njoj sam vam pisala ovde.
Oriflame Love Nature maska od čička je odlična maska za suvu kožu. Pre par godina sam je kupovala u tubi i tada je bila super. Odlična je za suvu kožu i imate sve preporuke za nju. Odlično hidrira kožu i već nakon korišćenja vidi se efekat. Košta manje od 100din.
Balea Cool Camel maska za lice je iz limitirane Balea kolekcije. Isto jedna jako dobra maska, posebno ako se drži u frižideru par sati pre korišćenja. Jako osvežava lice i prelepo miriše na badem. Kupila sam je ponovo, kao i lasion za telo iz iste kolekcije.


I za kraj imam jedan proizvod za kuću koji želim da vam preporučim, pa sam ga zato ubacila ovde. Radi se o Farmasi MR.WIPES Bio Home deterdžentu za ručno pranje sudova. Dolazi u pakovanju od 300ml i košta oko 150ml. Verujte mi, odličan je. Po učinku je u rangu sa Fairy deterdžentom, ali je dosta blaži i nežniji prema rukama zbog čega mu dajem ogromnu prednost. Znam da dosta žena izbegava Fairy deterdžent baš zbog toga što jako isuši ruke, ali to nije slučaj sa ovim deterdžentom. Pored toga što je nežan prema rukama, ima blag miris. Odlično opere sudje i toplo ga preporučujem. Možete ga poručiti kod Tanja Harmonia.

Ovo bi bilo sve što se tiče mojih potrošenih proizvoda. Pišite mi, šta ste vi potrošili u prethodnom periodu i da li ste probali nešto od ovih proizvoda. Kakvi su vaši utisci?

3 коментара:

  1. Drago mi je da si sa većinom ovih potrošenih proizvoda i te kako zadovoljna i da si uživala u njihovom korišćenju. Od svih ovih proizvoda sam isprobala Mr.Black 24K Gold masku za lice i delim tvoje mišljenje. Odličan post, draga! :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super i jako interesentan post! Svi proizvodi izgledaju jakoo lijepo. 😉

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши