Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 26. август 2018.

Organizatori za šminku sa Rosegal i Dresslily sajta

Ćao, dragi moji!
Pre mesec dana poručila sam orgnizatore za šminku sa Rosegal i Dresslily sajta. Htela sam da preuredim make up kutak i ovi organizatori su bili odlični za to. Jako su jeftini, čak mnogo jeftiniji nego kod nas, a pored toga kvalitet je na zavidnom nivou.

Hi, my dear!
A month ago I ordered the makeup organizers from Rosegal and Dresslily site. I wanted to rearrange the make up corner and these organizers were great for me. They are very cheap, even cheaper than us, and besides, quality is on an enviable level.

 
                                             Wooden Tabletop Cosmetic Storage Box
Prvi ogranizator je sa Dresslily sajta. Za razliku od ostalih organizatora, ovaj organizator je od iverice. Stigao je u delovima i jako lako sam ga sklopila. Baš je kvalitetan i može dosta da stane u njega. Ima pregrade koje olakšavaju samo organizaciju šminke.


 The first limiter is from the Dresslily site. Unlike other organizers, this organizer is from chipboard. He arrived in parts and I easily made it. It's very good and can fit in enough. There are barriers that make it easy for the organization of makeup only.

Pored ovog organizatore, poručila sam još jedan organizator, ali ovaj je od plastike. Kada mi je stigao, nisam bila zadovoljna, jer je na sajtu bilo prikazano da uz njega dolaze i delovi za organizaciju karmina, međutim meni su stigle samo fiokice. No, dobro. I ovaj organizator je kvalitetno urađen, fioke su dovoljno velike da u njih smestim palete senki.

                      Drawer Type Cosmetics Storage Box Multi-Layer Desktop Cabinet
 In addition to this organizer, I ordered another organizer, but this one is made of plastic. When I arrived, I was not happy, because the site showed that the parts for organizing carmine came along with it, but only drawers came to me. Well, good. And this organizer is well-done, the drawers are large enough to fit the palette of shadows in them.



Pored ova dva organizatora, poručila sam i ovaj jedan manji akrilni organizator. Našla sam mu namenu i u njemu držim maskare i korektor. Jako je praktičan jer ne zauzima puno mesta, a može dosta da stane u njega.
                                              Transparent Cosmetic Organiser Remote Control Holer




I za kraj ostao je još držač za beauty blendere. Koštao je svega par dolara, a odličan je. Uzela sam ga iz tog razloga, jer mi je jako ne praktično da beauty blender držim među četkicama za šminkanje.

 And finally there was still a holder for beauty blends. It cost only a few dollars, and it's great. I took it for that reason, because it's not very practical for me to keep the beauty blender among makeup brushes.
 





Gde vi kupujete organizatore za šminku? Kako vam se ovi sviđaju?

2 коментара:

  1. Jako mi se dopadaju svi organizatori za šminku koje si naručila. Žao mi je zbog drugog, što nije došao gornji dio koji je prikazan na slici, mislim da bi tako puno bolje izgledao ali i ovako je jako slatko. Super post! <3

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  2. Post mi se jako dopada. Prvi organizator sa sajta Dresslily mi je presladak a boja mi se bas svidja. Takodje mi je za oko zapao akrilni organizator i tek sad shvatam da i meni treba par njih... Drzac za beauty blendere je bas kjut i definitivno mi je potreban jedan takav. :)

    Novi post je na blogu, mnogo bi mi znacilo kad bi procitala I ostavila komentar! ♥
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши