Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 8. август 2018.

INGRID Gel za oblikovanje obrva

Proizvodi za stilizovanje obrva postali su jedni od najkorišćenijih make up proizvoda. Spadaju u svakodnevni make up i apsolutno je nemoguće da ih zaobiđete. Olovka, senka, maskara sve je stvar ličnog izbora i navike. Do pre par godina nisam koristila ništa za obrve i moram priznati da sam bila jako nezadovoljna njihovim izgledom. Međutim, vremenom samo počela da koristim proizvode za stilizovanje obrva i sve se promenilo. Najpre sam počela sa maskarama, odnosno sa gelovima za stilizovanje obrva, jer smatram da su idealni za početnike i da je veoma lako rukovati sa njima. Iz tog razloga u današnjem tekstu pretstaviću vam INGRID Gel za oblikovanje obrva.


INGRID Gel za oblikovanje obrva dostupan je u okviru ponude sajta kozmetikaiparfemi.rs
Dolazi u tri nijanse dark brown, light brown i transparent. Moj je u nijansi dark brown.

Koje su karakteristike?

Koji efekat pruža?

  • Vaše obrve sada izgledaju prirodno i perfektno
  • Štedi Vaše vreme koje svakodnevno koristite za pažljivo popunjavanje obrva
  • Prikriva nedostatke i čini da Vaše obrve deluju punije i gušće

Kako se koristi?

Pomoću aplikatora u obliku četkice počešljajte i oblikujte Vaše obrve.
Odaberite odgovarajuću nijansu gela za oblikovanje obrva INGRID i priuštite Vašim obrvama neodoljiv i prirodan izgled. (IZVOR)


INGRID Gel za oblikovanje obrva dolazi u pakovanju od 9ml. Samo pakovanje proizvoda dosta je veće nego pakovanje Essence gela za obrve. Ima veću četkicu, ali i pored toga lako se nanosi i lepo raspoređuje proizvod.
Nijansa dark brown je najtamnija nijansa u ponudi i mislim da bi većini smeđokosa odgovarala.


Kada mi je stigao ovaj proizvod, na prvo korišćenje nije mi se dopao. Otvor proizvoda je bio veliki i samim tim na maskari je ostajalo jako puno proizvoda. Pri samom korišćenju, na dlačicama je ostajalo dosta proizvoda i samim tim sve bih zamrljala. Probala sam da gel držim ceo dan otvorenim, kako bi se proizvod malo sasušio, ali to nije dalo željeni efekat. Međutim, negde sam pročitala da takve proizvode pre korišćenja treba izbrisati, odnosno ukloniti višak proizvoda uz pomoć maramice ili krpice. Ja sam taj trik isprobala i upalilo je. Uspela sam da gel nanesem na obrve bez da se zamažem. Od tada ga svakodnevno koristim. Nekad ga kombinujem sa senkom, nekad sa olovkom, a nekad samostalno. Lepo popuni obrve, da boju i fiksira. Nakon nanošenja, potrebno je sačekati par minuta kako bi se gel osušio i onda ne mrda. Mislim da je dobar za svakodnevno korišćenje kako bi malo popunili obrve i dodali im boje.
Njegova cena je 395din i možete ga poručiti ovde. Za porudžbine preko 1000din, poštarina je besplatna.



                                         ****Čime vi stilizujete obrve?****

5 коментара:

  1. Odličan post. Nisam probala ovaj gel za obrve, ali koristim nešto slično. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Dopada mi se recenzija... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kao i ti, ni ja ne volim izgled svojih obrva kada nemam nikakav proizvod na njima iz prostog razloga jer su previše svetle u odnosu na prirodnu boju moje kose koja je izrazito tamno braon. Nikada nisam bila privržena gelovima za obrve jer sam imala predrasude prema njima tipa da nisu dovoljno postojani, precizni itd. Međutim nedavno sam kupila Farmasi gel koji je sličan ovome i idealan je za svakodnevnu upotrebu, pa čak i kad ne nosim nikakav drugi Makeup proizvod. Verujem da bi mi se i ovaj dopao. Hvala na divnoj recenziji i na savetu da se očisti aplikator, pomogao mi je dosta! Odlične fotke, draga! :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши


  4. Hi, Im a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    www.dlkgzr.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam isprobala ali ne sumnjam u ingridov kvalitet :)
    http://anastasijakostic.blogspot.com/2018/08/uniwigs.html

    ОдговориИзбриши