Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 22. август 2018.

Manzara ženske jakne

Ćao, drage moje!
Kao što znate, već duže vreme poručujem sa hrvatskog sajta Manzara.hr i jako sam zadovoljna. Paket ne podleže carinskoj kontroli i stigne za oko 10 dana.  Pored toga, ako nešto ne odgovara, imate pravo na povrat robe u roku od 14 dana, kao i besplatnu dostavu za porudžbine preko 290hrk.
Što se tiče robe koju imaju na sajtu, ona je izuzetnog kvaliteta i ja sam jako zadovoljna.
Kako nam dolazi jesen i zima, odlučila sam  da vam pretstavim njihovu ponudu ženskih jakni i ženskih zimskih jakni.

Ženske jakne su na ovom sajtu jako zastupljene i imaju jako veliki izbor modela. Počev od kožnih jakni i kaputa, pa sve do sportskih varijanti.
Mislim da imaju za svačiji ukus po nešto. U ovoj kategoriji možete pronaći ženske jakne raznih boja i modela, kao i dezena. Pored toga imaju prelepe zimske jakne koje su mene oduševile.Zaista izgledaju divno i jako toplo.






Moji favoriti su ove zimske jakne sa krznom, jer izgledaju jako toplo. Pored toga, mislim da su odlične za kombinovanje i da su moderne već sigurno neke dve sezone i mislim da će biti u trendu još jako dugo.
Što se tiče cena, možete ih naći od 80kn pa sve do 500kn. Za svačiji džep po nešto.
Ako volite on line kupovinu i tražite ženske jakne, obratite pažnju na ovaj sajt i njihovu ponudu.


Нема коментара:

Постави коментар