Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 7. новембар 2018.

SOFI Badem krema i prirodni dezodorans

Nakon Sofi maske za lice koja mi se veoma dopala, preneću vam utiske o još dva Sofi proizvoda, a to su Badem krema i prirodni dezodorans  Pačuli i Bergamot.
Ukoliko ne znate, Sofi kozmetika nam dolazi iz Novog Sada i ručno je pravljena prirodna kozmetika sa velikim brojem prirodnih sastojaka. Njihove proizvode možete pronaći u DM i Lilly drogerijama.

Veoma sam želela da isprobam neku prirodnu kremu za suvu kožu i ova Badem krema učinila mi se kao odličan izbor. Ima ukupno 8 prirodnih sastojaka, što je za jednu kremu za lice zaista pohvalno.
Krema Badem je namenjena osobama sa suvom kožom, za negu preko dana i noći. 
Bogata formulacija sa bademovim i jojobinim uljem i uljem žutog noćurka neguje i štiti suvu kožu.
Aktivni sastojci glicerin, pantenol i ekstrakt aloje hidriraju kožu.(IZVOR)


 Sastav: Aqua, Prunus Amygdalus (Badem) Dulcis Oil, Glycerin, Caprylic/Capric Triglycerides, Pantenol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Oenothera Biennis (Žuti noćurak) Oil, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Butyruspermum Parkii (Ši puter) Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Triticum Vulgare (Pšenične klice) Germ Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum*, Citronelol*, Geraniol*, Limonene*.
*od prirodnih etarskih ulja
Bez mineralnih ulja, sintetičkih mirisa i boja. Bez parabena.

Sofi Badem krema smeštena je u pakovanje nalik kremama za ruke. Ima 30ml i pakovanje mi se jako dopada, jer je praktično, mogu je nositi svuda sa sobom, a pri tom mi neće zauzeti puno prostora u neseseru. Pored velikog broja prirodnih sastojaka koji čine ovu kremu, pažnju mi je privuklo i to što ne sadrži mineralna ulja i paraben.
Lagane je teksture, ne ostavlja masan trag na licu i koža je veoma brzo upije. Kao što je navedeno u opisu kreme, pogodna je kako za dan, tako i za noć. Ja je koristim umesto noćne kreme, baš zbog toga što ne ostavi masan trag, tako da sam nakon nje odmah spremna za spavanje. Pored toga, koža ujutru je jako mekana i hidrirana. Probala sam je i kao dnevnu kremu, ali učinak je bio isti. Zaštitila mi je kožu od isušivanja i neprijatnog zatezanja, hidrirala i učinila je makanom i nežnom na dodir. To je sve što želim od jedne kreme za lice, tako da je ova krema ispunila moja očekivanja. Njena cena je 960din.

Nakon Badem kreme, probala sam i prirodni dezodorans Pačuli i Bergamot.

Dezodorans prodornog mirisa koji vas prvo obuzme psihodeličnom notom pačulija koja se kasnije tokom dana razvije u osvežavajući miris bergamota.
Aktivni sastojci: etaska ulja pačulija i bergamota, alantoin, D-pantenol, glicerin.
Bez aluminijuma, sintetičkih mirisa i konzervansa.(IZVOR)


 Prirodni dezodorans Bačuli i Bergamot dolazi u staklenom pakovanju od 100ml. Nisam sigurna koliko je samo pakovanje praktično zbog toga što je staklo u pitanju i može se desiti da se razbije. Ima pumpicu koja dobro funkcioniše i ravnomerno rasporedi proizvod. U svom sastavu ima alkohol, pa zbog toga treba biti obazriv ukoliko se koristi nakon brijanja.
Ima jak i intenzivan miris, pa tokom dana ukoliko se oznojite dobro će zamaskirati neprijatan miris. Sa sigurnošću mogu da kažem da se miris ovog prirodnog dezodoransa traje i 12h nakon samo jednog prskanja. Međutim, kao što sam rekla, miris je veoma jak, nekako muški i nikako mi nije odgovarao.  Meni je bio previše i zaista mi je smetao.  Možda je moja greška što sam izabrala ovu mirisnu notu, jer u ponudi imaju dva prirodna dezodoransa sa mirisom žalfije i limunove trave, kao i sandala.
Zaista mi je žao što mi se miris ne dopada i sprečava me da ga koristim, jer mislim da bi ovaj prirodni dezodorans mogao da bude spas u borbi protiv znojenja i neprijatnog mirisa.
Cena prirodnog dezodoransa je 528din.
Pored maske za lice, Badem kreme, prirodnog dezodoransa, SOFI kozmetika u svojoj ponudi ima i šumeće kupke, sapune, prirodna ulja i balzame za usne.
Sve SOFI proizvode možete pronaći i poručiti na sajtu sofi.rs, kao i preko instagram stranice sofi.kozmetika .

                                                *****Da li ste probali SOFI kozmetiku?*****
 

3 коментара:

  1. Nisam nikada ranija probala Sofi kozmetiku. Ali proizvodi deluju zanimljivo i pristupacno.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala Sofi kozmetiku ali mi se čini interesantno i voljela bih probati! Super post draga ! ❤❤❤❤

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  3. Čula sam za njihovu kozmetiku ali ništa nisam koristila :) i meni bi smetao miris :( nekako volim neutralne mirise dezodoransa. Ne volim kad je jak miris pa se meša sa parfemom :/

    ОдговориИзбриши