Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 28. октобар 2018.

SOFI Aktivni ugalj maska za čišćenje lica

Jesen nam je uveliko stigla, a sa njom moja suva koža je buknula. Pored redovne nege i hidratacije koju joj pružam, razna čuda su se pojavila, pa sam u potrazi sa proizvodom koji bi je koliko toliko smirio. U ovakvim situacijama najviše volim da koristim maske za čišćenje lica, jer mi one daju najbolji efekat. Maske sa aktivnim ugljem su jedne od boljih kod kojih se skoro pa odmah vidi efekat.
Kao što znate, u većini slučajeva suva koža ne sarađuje sa proizvodima na bazi aktivnog uglja, ali se pronaće i neki izuzetak kao što je maska o kojoj vam danas i pišem.
Radi se o Aktivni ugalj maski za čišćenje lica koja nam dolazi od Sofi kozmetike.

 Mi smo radionica u kojoj se ručno proizvodi kvalitetna kozmetika od prirodnih sastojaka. Verujemo da je ručna izrada naših proizvoda ono što nas čini posebnim.(IZVOR)

U svojoj ponudi imaju kreme za lice, masku, prirodne dezodoranse, ulja, balzame za usne, sapune i šumeće kupke. Možete ih poručiti na sajtu www.sofi.rs, ali sam njihove proizvode videla u Lilly i DM drogerijama.
Od svih proizvoda u njihovom asortimanu, najviše pažnje privukla mi je ova maska za lice. Kao veliki fan maski za lice, sasvim je jasno zašto je moj izbor pao baš na nju.


Aktivni ugalj deluje antibakterijski, skuplja masnoću sa kože lica i sprečava upalne procese. Zelena  glina smiruju upale kože, odstranjuje akne, mitesere, sprečava crvenilo i fleke.   
Aktivni sastojci: zelena glina, ši buter, ulje noćurka, ulje pšeničnih klica, ulje jojobe, kakao buter, aktivni ugalj, D-pantenol, alantoin.
Način upotrebe: naneti 1-2 puta nedeljno na čisto lice, izbegavajući predeo oko očiju i usana. Ostaviti da deluje 15-20 minuta, ostatak ukloniti tuferom. (IZVOR)


Aktivni ugalj maska za čišćenje lica spakovana je u crnu, jednostavnu kutiju, a sam proizvod dolazi u staklenoj posudi nalik kreme za lice. U pakovanju dobija se ukupno 50ml maske za lice. Pakovanje je jako lepo i kvalitetno. Izgleda kao da je u pitanju neki luksuzni brend.
Po otvaranju poklopca, nalazi se još jedan zaštitni poklopac kao znak da niko pre vas nije otvarao proizvod. Kada se ukloni oseti se jači miris. Maska miriše na biljke što je i razumljivo, jer se radi o prirodnoj maski.

 Maska je crne boje i pored njene delotvornosti, jako je zabavno nanositi crnu masku za lice. Sama tekstura maske je malo gušća, ali se lako nanosi, bilo da je nanosite prstima ili špatulicom. Na licu se ostavi oko 10min i nakon toga se ukloni vlažnim tuferom. Ja sam navikla da ovakve maske za lice isperem i na taj način ih uklonim sa lica, ali i ovaj način uklanjanja sa tuferom mi se dopada. Za skidanje maske biće vam potrebno bar 4 mala tufera.  Nakon uklanjanja, zaista nemam potrebu da lice isperem vodom.
Ono što mi se sviđa kod ove maske jeste baš taj efekat čistog lica koji ostavi. Lice je očišćeno i akne su dosta blaže i tako da kažem, manje vidljive. Naravno, ova maska vam neće ukloniti akne, ali će pomoći da brže prođu.  Iako se radi o maski za lice sa aktivnim ugljem, ni u jednom  momentu mi nije isušio lice, čak naprotiv, moje lice je jako lepo reagovalo na ovu masku.

Koristim je baš u ovom periodu, ne svakodnevno, ali bar jednom u nedelju dana. Jako je dobra za čišćenje lica, ali i kao još jedan dodatni korak u samoj nezi.
Cena SOFI Aktivni ugalj maska za čišćenje lica je 740 din i možete je poručiti na sajtu sofi.rs, kao i preko instagram stranice sofi.kozmetika .
     
                             ****Da li koristite prirodne maske za čišćenje lica?****


1 коментар: