Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 7. октобар 2018.

Essence WANTED: sunset dreamers eyeshadow palette

Ćao, dragi moji!
Za danas sam vam pripremila recenziju palete koja me je oduševila već na prvo korišćenje. Radi se o paleti drogerijskog brenda koji ide u korak sa trendovima i trudi se da sa svakom kolekcijom ponudi nešto više.
Radi se o brendu Essence i paleti senki iz njihove kolekcije WANTED: sunset dreamers.
Za ovu paletu kažu da je dupe za UD Naked Heat paletu, ali ja vam to ne mogu potvrditi je UD paletu nisam probala.
Takođe, nisam sigurna da li je bila u našim drogerijama, jer sam je poručila na instagram profilu sopingholicarka.rs. Kod ove devojke možete poručiti Essence, Catrice i Lov kozmetiku po jako pristupačnim cenama. Sva šminka je original i nova.
Essence WANTED: sunset dreamers paleta senki je u broju 01 desert heat i ima ukupno 12g.
Pakovanje je plastično, nema ogledalo i uz njega dobijate aplikator koji zaista nije loš.
U paleti se nalazi ukupno 12 boja, odnosno, nijansi od kojih je 5 šimerasti i 7 matt. Boje su jako lepe, od braon pa sve do metalik i cooper nijansi. Po izboru boja, mislim da je ovo jedna prava jesenja paleta.
Senke su veoma pigmentovane i veoma pozitivno sam se iznendila. Na dodir su puteraste i veoma nežne.
Da, paleta se trusi, ali to smo već negde navikli.
Sa ovom paletom zaista imam veliki izbor kombinacija za svaki make up look, od dnevnog neutralnog, pa sve do jačeg večernjeg izgleda. Nijanse jako lepo izgledaju na kapku, lepo se stapaju i veoma lako blendaju što mi se posebno dopalo. Uz odgovarajuću bazu, ove senke na kapcima trajaće i čitav dan. Kvalitet senki je na zavidnom nivou i smatram da je Essence ovoga puta uradio odličan posao. Ova paleta definitvno može da parira mnogo skupljim paletama i ako niste profesionalni šminker, šminkate samo sebe, ova paleta vam je za pretstojeći period sasvim dovoljna. Takođe, odlična je i za početnike.
Na ovoj fotografiji šminkala sam se sa ovom paletom i jako mi je žao što moja kamera nije uspela da verno pretstavi boje. No, to ne umanjuje moju oduševljenost paletom i želju da vam je toplo preporučim.
Ukoliko ova kolekcija nije stigla u naše drogerije, paletu možete poručiti od Sopingholicarke za samo 550din. Odlična paleta za veoma pristupačan novac.


                                        ****Da li ste probali Essence palete senki?****








3 коментара: