Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 11. октобар 2018.

EVELINE OH! my LIPS matt lip kit

Od kada je Eveline izbacio lip kit-ove na naše tržište, bili su mi na wish listi. Dopala mi se ta ideja da uz matt karmin dobijate i odgovarajuću olovku za usne. To je odlično, jer ne morate da tragate za olovkom koja bi išla uz željeni karmin.
Kada sam na internetu gledala nijanse ovih karmina, bila sam ubeđena da ću uzeti 01 ili 03, jer je dostupno ukupno 8 nijansi. Međutim, kada sam otišla u DM ipak sam je odlučila za nijansu 06 cashmere rose.


Karmin je u broju 06 što je jedna bordo/mauve nijansa, dok je olovka u broju 12 pink i primetićete da su kod svih kit-ova olovke nešto drugačije nijanse, ali opet se slažu.
Karmin je u standardnom pakovanju, kao što je i većina tečnih matt karmina na našem tržištu, dok olovka u poklopcu ima zarezač, što je jako praktično.
Karmin ima ukupno 6.5ml i 12 meseci roka trajanja. Teksture je jako slične GR matte tečnim karminima i to mi se dopada. Ima dobru pigmentaciju i uz dva sloja dobijate boju kao što je u bočici. Brzo se suši i veoma je prijatan na usnama. Ono što je jako bitno, ne isušuje usne.

Olovka koju dobijate u ovom lip kit-u je jako kremasta i veoma postojana. Sa njom možete samo uokviriti usne, nositi zajedno sa karminom iz seta ili pak samostalno. U svakom slučaju se ponaša  veoma dobro.

Zadovoljna sam ovom kombinacijom i mislim da je nijansa 06 cashmer rose jedna prava jesenja nijansa koju ću jako često nositi. Sviđaju mi se i ostale nijanse kit-ova, tako da sam sigurna da se neću zadržati na ovoj jednoj. Ja sam ovaj set kupila kada je bilo 15% popusta na sve u DM, dok je njegova redovna cena oko 630din.


                   ****Da li ste probali EVELINE OH! my LIPS matt lip kit?****


4 коментара: