Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 2. октобар 2018.

Uporedna recenzija dve Farmasi maskare

Maskara je jedan od proizvoda bez kojeg ne mogu da zamislim ni jedno šminkanje, jednostavno, ni jedan make up nije potpun bez nje.
Probala sam puno maskara, dugo vremena bila sam fan Maybelline maskara, ali vremenom sam počela da koristim i maskare od drugih brendova.
Već nekoliko meseci koristim dve Farmasi maskare i danas ću vam preneti svoje utiske o njima.
Radi se o Farmasi Zen i Farmasi Scandal Lash maskari.

Ako me pratite, onda sigurno znate da koristim Farmasi proizvode i da mogu da tvrdim da imaju odlične, a povoljne proizvode. Takav slučaj je i sa ove dve maskare.Ove maskare su iz kataloga u katalog sve povoljnije i često ih možete naći na akciji. Ako se ne varam, pre par meseci mogli ste kupiti Farmasi Zen maskaru za samo 130din, što je i više nego povoljno.Maskare se u potpunosti razlikuju, počev od pakovanja, četkice pa do samog efekta.


Pakovanje Zen maskare je debeljuškasto i manje, ima 8ml, dok je pakovanje Scandal Lash maskare klasično pakovanje i ima 14ml. Rok trajanja svake maskare je 3 meseca i preporučljivo je da nakon ta tri meseca, maskaru zamenite.
Farmasi Zen maskara ima silikonsku četicu i njen osnovni efekat je da da dužinu vašim trepavicama.

Zen maskara to i radi. Uz pomoć nje možete izvući trepavice do besvesti. Zaista da ogromnu dužinu trepavicama. Odlična je ako imate guste trepavice i želite da ih izdužite. Uz dva sloja, dobićete pun efekat i trepavice će biti zaista divne. Ja sam je koristila preko dana, kada imam neutralni make up, pa samo želim da dodam boje i dužine trepavicama. Kao i Scandal Lash i ova maskara je extra crna.

Za razliku od Zen maskare, Scandal Lash maskara je namenjena za volumen. Ima četkicu kakvu ja volim i najčešće biram. Jako je crna i daje odličan volumen. Na samom početku korišćenja, dok je maskara još vlažna morate voditi računa da se ne umažete, jer pakovanje ima veći stoper. Ali, kada se malo sasuši, sa tim nećete imati problema. Ako moram da biram između ove dve maskare, izabrala bih Scandal Lash maskaru zbog same četkice i volumena, jer mojim trepavicama volumen je potreban.
Međutim, pronašla sam idealnu kombinaciju koristeći ove dve maskare zajedno.
Najpre nanesem Zen maskaru i na taj način dam dužinu svojim trepavicama, a nakon toga stavim jedan sloj Scandal Lash maskare. Ova kombinacija daje efekat veštačkih trepavica i meni se to jako dopada, jer nisam vešta sa stavljanjem veštačkih trepavica i ovo mi je dosta lakše, a efekat je skoro pa isti. Ne slepim trepavice, nema grumuljica i odlične su za neke večernje kombinacije. Lako se skidaju, neka micelarna voda ili mleko za skidanje šminke ukloniće ih uz par poteza, a nećete imati tamne kolutove kao panda.
Za cenu po kojoj se prodaju spadaju u red povoljnih maskara, a meni se dopadaju. Mislim da bi odgovalare svačijem ukusu, bez obzira kakve potrebe imate. Da li vam je potrebna dužina, volumen ili efekat veštačkih trepavica, stvar je ličnog izbora. Shodno tome izaberite onu koja vam odgovara ili kao što sam ja to uradila, izabrala obe i koristim ih zajedno.
Obe maskare, kao i druge Farmasi proizvode možete poručiti kod Tanje Harmonia.


                                       ***Da li ste probali Farmasi maskare?***







4 коментара:

  1. Sjajan post!Četkica na prvoj maskari mi se više dopada i zato mislim da bi mi ona više odgovarala. :)

    The Beauty Journal

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija.
    Pratim te ,uzvratiš?

    https://pinkpassionisfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super recenzija.
    Nisam nikada ranije probala Farmasi maskare,ali hocu cim budem imala prilike.

    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши