Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 17. октобар 2018.

U susret zimi sa Manzara fashion

Ćao, dragi moji!
Na moju radost, nastavljam saradnju sa sajtom Manzara. Znate da zaista jako volim ovaj sajt, jer imaju izuzetno kvalitetnu odeću i obuću. Već tri puta sam poručivala od njih i prezadovoljna sam. Imaju besplatnu dostavu za porudžbine preko 290kn, povrat robe i brzu dostavu. Pakete sa njihovog sajta naša carina zaobilazi i to mi je drago, jer nisam izložena nepotrebnom trošku, tako da slobodno možete poručiti od njih.
Imaju veliki izbor odeće, obuće i asesoara, a ja ću vam u ovom tekstu malo bliže pretstaviti ženske jakne.







Jakne koje ste videli na prethodnim fotografijama su samo jedan mali deo od izbora na ovom sajtu. Kao što možete videti, imaju prave zimske jakne, ali imaju i jesenje- prolećne jaknice. Ove parke jakne su mi prelepe. Zaista izgledaju divno i mnogo mi se sviđaju. Mislim da će uvek biti in. Što se tiče cena, ženske jakne na ovom sajtu kreću se od 80kn pa sve do 600kn, odnosno ima za svačiji džep. U kvalitet ovih jakni ne sumnjam, jer kao što sam već rekla, poručivala sam već od njih i znam kakve stvari imaju.
Od mene imate sve preporuke za kupovinu sa ovog sajta, a vi mi pišite koja jakna bi bila vaš izbor?

1 коментар: