Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 15. октобар 2018.

Još jedna porudžbina sa sajta Manzara

Ćao, dragi moji!
Danas vam donosim review još jedne porudžbine sa hrvatskog sajta Manzara.
Sajt Manzara se bavi prodajom odeće, obuće i asesoara. Imaju besplatnu poštarinu za porudžbine preko 290kn, brzu dostavu kao i povrat robe u roku od 14 dana.
Ovo je treći put da poručujem sa ovog sajta i sve je prošlo u najboljem redu. Ovoga puta paket je kasnio, jer je zalutao, ali su mi poslali ponovo pa je stigao u roku od 10 dana.  Nisam platila dostavu, kao ni carinu.
Poručila sam patike koje su ove jeseni veoma popularne.
Radi se o patikama pod nazivom DANNA.
 Patike su jako dobro i veoma kvalitetno urađene. Imaju ovaj visoki đon i veoma su udobne. Poručila sam ih u broju 38 i odgovaraju mi. Lake su za kombinovanje. Možete ih nositi uz farmerke, sportske haljine ili pak nešto drugo. Ja sam jako zadovoljna sa njima i od kada su mi stigle stalno ih nosim.
Na narednim fotografijama možete videti kako sam ih  ovoga puta iskombinovala.






Ako tražite kvalitetnu odeću i obuću, obavezno obratite pažnju na ovaj sajt. Stalno imaju neke akcije, pa ih možete iskoristiti. Kako se vama sviđaju ove patike?


Нема коментара:

Постави коментар