Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 10. март 2020.

Haljine sa sajta Manzara

Online kupovina u velikoj meri zaživela je na našim prostorima. Tako zvana kupovina iz fotelje olakšala je kupovinu i uštedela vreme koje svima fali.
Ja sam veliki ljubitelj ove vrste kupovine i stalno poručujem. Dosta mi je lakše, preglednije, stalno imaju neka sniženja, a dosta uštedim na vremenu.
Jedan od sajtova sa kojih volim da poručujem jeste sajta Manzara.
Pre nekog vremena pominjala sam vam ovaj sajt i pokazivala sam stvari koje sam poručila.
Jako sam zadovoljna ovih sajtom.
Oni su iz Hrvatske, ali dostavljaju i kod nas.
Imaju besplatnu dostavu za porudžbine preko 290 hrk, brzu dostavu, kao i povrat robe.
Stvari sa ovog sajta su jako kvalitetne i do sada šta god sam poručila bila sam jako zadovoljna.
Obuća je vrhunska, dugo je nosim i nigde se nije oštetila.
 Haljine izgledaju prelepo.
Modeli su divni, materijal je jako kvalitetan.
Cene su pristupačne, stalno neke akcije koje možete iskoristiti.

 CVJETNA MINI HALJINA SANY crven

Ovo je haljina u koju sam se zaljubila. Model je prelep. Haljina za svaki dan. Na sandale, espadrile, papuče izgledala bi prelepo.

MINI HALJINA SA MREŽASTIM RUKAVIMA SABELLA crna

Ovakvi modeli su jako popularni. Providni puf rukavi su ove sezone u trendu.

MINI ELEGANTNA HALJINA SELEAN bijela

Sve haljine se nalaze u posebni odeljcima i dosta su pregledni. Grafikon mera i veličina je tu, tako da su male šanse da vam određena haljina neće odgovarati.


            HALJINA JAZMIN crna

Još jedna divna haljina. Za razliku od prethodnih, elegantan model. Mislim da bi divno stajala, jer je kroja koji prati liniju tela i ističe sve lepote.

          MINI HALJINA TRESLYN crna

Posebno su mi lepi modeli haljina za svaki dan, kao što je i ova haljina.
Ide lepo vreme, a ove haljine se super kombinuju.

VEČERNJA HALJINA NA JEDNO RAME ANDREA bež

Tu su i večernje haljine za sve vrste zabava koje imamo tokom leta. Ljubitelji ovakvih modela ovde će naći nešto za sebe.

Kao što možete videti, izbor je jako veliki.
Od večernjih pa sve do haljina za svaki dan. Različiti modeli, dezeni, za svakoga po nešto.
Pored njih, na sajtu imate još dosta stvari.
Majice, jakne, farmerke, šta god vam je potrebno.
Ja sam svoju porudžbinu napravila i kada stigne pokazaću vam, a vi mi pišite da li ste poručivali online i kako ste zadovoljni?


2 коментара:

  1. Ovi puf rukavi su prelepi, imam jednu blazicu, samo moji nisu providni

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne haljine imaju na Manzara sajtu! Ova crna s puf rukavima mi se mnogoo dopada! 💜💜💜😍

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши