Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 6. септембар 2018.

Farmasi četkice za šminkanje | Da li valjaju?

Četkice za šminkanje su neizostavan deo svakog šminkanje. Imamo ih raznih, uvek nam fale baš te koje nemamo i ni jedan make up ne bi bio uspešan ukoliko ne bi koristili četkice za šminkanje.  Razni brendovi stalno izbacuju na tržište svoje četkice, ali od kako je Farmasi izbacio svoj set četkica želela sam da ga probam. Čim sam ga videla u katalogu, odmah sam ga upisala na wish listu. I da, nakon nekoliko meseci, dobila sam ga od Tanje Harmonia.
Tanja je Farmasi dama i preko nje možete poručiti Farmasi kozmetiku, kao i postati član.


 Farmasi četkice za šminkanje dolaze u setu od  4 četkice koje su spakovane u neseser. U ovom setu dobijate dve četkice za lice i dve za oči. U okviru kataloga dostupno je tri seta i ti setovi se razlikuju samo po boji, odnosno dezenu. Možete poručiti pink set kao što je moj, crni i set sa animal dezenom.
Četkice su od sintetičke dlake, dok su drške plastične sa Farmasi natpisom. Prilikom pranja ni jedna dlaka nije ispala i takav je slučaj i danas, nakon više od dva meseca korišćenja.

Favorit ovog seta i četkica zbog koje sam odmah poželela da imam ovaj set je velika pufnasta četkica koju možete koristiti za setovanje, nanošenje bronzera, pa čak i za nanošenje rumenila.
Četkica ima bogate dlačice koje je čine savršenom za bronzer, kako je i ja koristim. Najpre sam mislila da ću je koristiti za setovanje, ali kada sam probala da uz pomoć nje nanesem bronzer, oduševila sam se i od tada je samo za tu namenu koristim. Jako je kvalitetno urađena, lako se pere, a isto tako jako lako se i suši.

Pored ove četke, u setu se dobija još jedna četkica za lice. Može se koristiti za nanošenje tečnog pudera, baze, korektora, ali i za nanošenje maski na lice. Moram priznati da za ovom četkicom najmanje posežem, ali to ne znači da je ona manje dobra od ostalih. Naprotiv, lepo blenda korektor, pa čak se uz pomoć nje veoma lako nanese puder, samo što ja nemam običaj da posegnem za njom.


 Nakon dve četkice za lice, ovde imamo i dve za oči. Prva od njih je četkica za blendanje i nanošenje senki na kapak. Odlična četkica koja mi je favorit pored četke za bronzer. Veoma dobro blenda senke, mekana je i odlična za tu namenu.
Druga četkca koja je namenjena za oči jeste kosa četkica koja može da se koristi za nanošenje senki na obrve ili nanošenje senki na donji kapak. Koristim je u obe namene i zadovoljna sam kako se ponaša. Nije gruba, a opet je dovoljno precizna.




Sve četkice su spakovane u neseser koji je mali, kompaktan i super za nošenje četkica sa sobom. Pored ove četiri četkice koje dobijate, u njega možete ubaciti još neku, ukoliko vam je potrebna i poneti ih sa sobom na put. Kao i četkice, neseser je pink boje sa Farmasi natpisom.
Moje konačno mišljenje o Farmasi četkicama za šminkanje nakon više od dva meseca korišćenja je veoma pozitivno. Set košta oko 1000din i dobija se četri kvalitetne i veoma upotrebljive četke. Ako ništa drugo, smatram da se i više nego isplati poručiti ovaj set samo zbog četkice za bronzer koju morate probati. A kada je probate, bićete oduševljeni kao što sam i ja.
Ovaj set, kao i druge Farmasi proizvode možete poručiti kod Tanje Harmonia.


  ****Da li ste probali Farmasi četkice za šminkanje ili nešto drugo od ovog brena?****







3 коментара:

  1. Nisam probala, Ali moracu, jedan moja rodjaka ih stalno hvali, sad ti, sigurno su posebno, resila Sam, kupicu ih. Pozdrav I sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija. Nisam probala njhove četkice, ali zvuče odlično! :)
    Novi post:
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kasnim godinu dana ali moram reci da su ovo cetkice mog zivota. Apsolutno im nisam jos pronasla ravne, pogotovo cetkica za obrve i velika pufna za rumenilo, nezamjenljive !! 😊

    ОдговориИзбриши