Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 29. јун 2016.

Farmasi sapun i krema za ruke

Pre par meseci sam od Marija Madam Farmasi Nis dobila Farmasi set,kremu za ruke i tecni sapun iz kolekcije M'ilkey.


M’ilkey Kolekcija obogacena je kozijim mlekom, medom i ekstrakatom badema. Kolekcija se sastoji od:
Gel za tusiranje 375ml - 175 dinara
Sampon za kosu 375ml - 175 dinara
Losion za tijelo 300ml - 175 dinara
Tecni sapun 300ml - 160 dinara
Krema za ruke 75ml - 105 dinara



Tecni sapun iz ove kolekcije me je oborio sa nogu,ali bukvalno!
Dolazi u plasticnoj,providnoj bocici od 300ml.


Proizvodjac tvrdi da ovaj proizvod ne sadrzi paraben.
Tecni sapun je prozirno bele boje,redji je od standardnih tecnih sapuna i izuzetno je nezan prema kozi ruku.
Ono sto mi se bas svidja kod ovog proizvoda je to sto posle  njegove upotrebe ruke su mekane i nezne na dodir kao posle koriscenja neke kreme,sto nisam primetila pri koriscenju drugih tecnih sapuna.
Takodje,jako malo je potrebno ovog proizvoda kako bi vam ruke bile ciste.

Drugi proizvod iz ove kolekcije koji sam probala je krema za ruke.

Krema dolazi u standardonoj tubici,bele boje od 75ml.
Takodje,proizvodjac kaze da ne sadrzi paraben sto mi se jako dopada.
Krema je jako nezna prema kozi ruku i kako je lagana,jako malo je potrebno da bi ruke bile hidrirane.
Lako se razmazuje i brzo upija ne ostavljajuci masan trag.
Jako mi se svidje njen miris i verujem da cu je ponovo kupiti,kako nju tako i ostale proizvode iz ove kolekcije.
Od Farmasi kozmetike probala sam jos ruz za usne i lak za nokte,ali vise o tome nekom drugom prlikom.

******Drage moje,volela bih da mi kazete,kako vam se dopao ovaj post i da li ste vi nesto probali od Farmasi kozmetike?*******

2 коментара: