Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 20. новембар 2019.

CATRICE Better than Platinum baked highlighter palette

Catrice i Essence su napravili novu limitiranu kolekciju pod nazivom Royal Parti.
Od svih proizvoda koji su dostupni u ovoj kolekciji, pažnju mi je privukla paleta hajlajtera.
Kako ova kolekcija  još uvek nije dostupna u našim drogerijama, paletu hajlajtera poručila sam od Andrijane, sa instagram profila šopingholičarke_rs.


Better than Platinum je paleta pečenih hajlajtera u kojoj dolaze tri hajlajtera.
Kada sam je gledala, mislila sam da se radi o običnoj paletici hajlajtera, ali veoma sam se iznenadila kada mi je stigla.Paleta je jako velika, ima 13,5 grama.
Pakovanje je jako lepo i veoma kvalitetno urađeno. Nalazi se u zaštitnoj kutiji koja je ista kao i samo pakovanje palete, dok se sama paleta zatvara na magnet.




Unutar paleta nalazi se veliko ogledalo i tri hajlajtera.
Hajlajteri su u tri nijanse: Stay Platinum, Golden Coral i We Rock Queen.
Prvi hajlajter je u boji šampanjca i on mi se najviše dopada, drugi je zlatne boje, dok je treći u boji ružičastog zlata. Sva tri hajlajtera su jako lepa i odgovaraju devojkama koje imaju svetliji ten.




Kao što možete primetiti na fotografijama, zahvaljujući pažljivoj pošti, paleta se u transportu oštetila, ali uspela sam da je koliko toliko popravim. Međutim i pored toga, pigmentacija ovih hajlajtera je zaista sjajna.
Prelepo izgledaju kada se nanesu i imaju divan sjaj. Veoma mi se dopada i ona je definitivno jedna od lepših paleta za lice koje posedujem.
Pored ove palete u kolekciji je dostupna još jedna paleta Better than Gold i nijanse ove palete su više zlatne, tako da bi više odgovarale devojkama sa tamnijim tenom ili tokom leta, kada naše lice pocrni.
Catrice i Essence su i ovoga puta, bez sumnje odradili odličan posao i napravili jako dobru kolekciju.
Sa sigurnošću mogu da kažem da ova paleta može da parira i dosta skupljim proizvodima.
Ukoliko ova kolekcija stigne kod nas obavezno obratite pažnju na ovu paletu hajlajtera.
                                               *Da li ste probali Catrice i Essence hajlajtere?*


2 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ova paleta hajlajtera. Zaista ih ima za svačiji ukus. Žao mi je zbog neažurnosti pošte, ali mislim da smo svi već na to navikli ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши