Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 21. јун 2017.

Oriflame Love Nature kremasti gel za tuširanje sa bademovim uljem

Ćao drage moje!
Nedostatak slobodnog vremena  sprečavao me je u pisanju,ali danas sam ponovo tu sa novim tekstom.
I u narednom periodu me neće baš tako često biti,ali vam spremam pregršt iznenađenja,tako da pratite me.
Za danas sam vam pripremila recenziju jednog gela za tuširanje koji nam dolazi iz Oriflejma.
Već duže vreme nisam koristila ništa iz Oriflejma ove vrste,ali kako je pre nekog vremena izašao sa novom linijom proizvoda,odlučila sam da to promenim.
Nova linija proizvoda izašla je pod nazivom Love Nature koja odiše prirodnim sastojcima.
Ja vam danas pretstavljam kremsti gel za tuširanje sa bademovim uljem.


Kada sam ga videla u katalogu i pomirisala,znajući sebe koliko volim ovakve vrste mirisa,odmah sam ga poručila.

Ovaj PH- izbalansirana krema za tuširanje  bez sapuna pretvara se u laganu,kremastu penu koja kožu čini nežnom. Ulje badema prirodno sadrži vitamine A,B1 i E,koji umiruju i regenerišu kožu. Potpuno biprazgradiva formula. (IZVOR)

Love Nature kremasti gel za tuširanje sa bademovim uljem dolazi u bočici od 250ml,mada ga možete pronaći i u pakovanju od 500ml.
Pakovanje se razlikuje od standardnih pakovanje na koje smo navikli,ali i pored toga jako lako proizvod izlazi iz njega.

Sastav:
 AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURETH-3, COCO-GLUCOSIDE, GLYCOL DISTEARATE, ALMOND OIL PEG-8 ESTERS, PARFUM, BENZOPHENONE-4, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, DMDM HYDANTOIN, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, COUMARIN, SODIUM CITRATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 16035 (IZVOR)


Kada ga dobijete videćete da na poklopcu ima mali plastični zatvarač kao znak da ga niko pre vas nije otvarao.


Ima jako kremastu strukturu koja jako peni,pa ako volite puno pene dok se tuširate,ovaj proizvod će vam se  dopasti.


Takođe,ima jako lep miris badema,ali što je najbitnije,taj miris nije napadan i pre svega nije veštački. Jedina mana je ta što se ne zadržava dugo na koži,već posle nekog vremena jednostavno ispari.
Posle njega koža je mekana i nežna na dodir,a i veoma hidrirana.Mislim da je zbog same njegove lagane teksture i ne napadnog mirisa,idealan za leto. Kao i za brzinska tuširanje,jer prilikom njegovog korišćenja,kada ste u žurbi,možete da preskočite kremu ili lasion za telo.
Zbog njegove praktične ambalaže i jako dobrog zatvarača koji ga čini idelnim za nošenje u torbi,sigurna sam da ćemo se družiti i tokom odmora.
Ukoliko ste u potrazi za kremastim i laganim gelom za tuširanje,a da miriše jako lepo,obavezno obratite pažnju na njega.
U tekućem katalogu,pakovanje od 500ml možete kupiti za svega 550 din,a možete ga poručiti i na fb stranici Jecin Oriflame Svet.


3 коментара:

  1. Odlican post draga <3 nisam probala njihove gelove za tusiranje. Ovaj deluje zanimljivo jer volim badem i drago mi je sto miris nije vestacki :)

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Oriflame - ove proizvode za negu. Koža je negovana i nežna kao svila

    ОдговориИзбриши