Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 11. јул 2017.

Summer outfit | OUTFIT POST

Ćao drage moje!
Nedostatak slobodnog vremena sprečio me je da budem aktivna na blogu,ali se nadam da ću to uskoro promeniti.Zbog toga sam odlučila da uvedem neke novine kada je sam blog u pitanju,a to je da će te sada osim kozmetike ovde čitati i neke modne posteve.Zato vam danas pretstavljam prvi modni post.
Danas ću vam pokazati jednu idealnu kombinaciju kada je leto u pitanju. Ono što je jako bitno je da cena celokupnog stajlinga ne prelazi cifru od 3700dinara,kao i da sve to možete kupiti kod nas. Ukoliko volite kupovinu putem interneta,sve ovo možete poručiti ali ako niste ljubitelj iste,možete prošetati do radnji u kojima sam kupila,pa sve na licu mesta isprobati. Ako vas zanima šta je moja idealna,a jako povoljna letnja kombinacija nastavite da čitate.


Obožavam sportske haljinice,a ovo leto sam veliki zaljubljenik u modele koje krasi čipka. Daje im dozu romantike i samu haljinu čini posebnom. Ovu haljinu sam videla u Butiku O la la bm koji se nalazi u Šapcu. Sam butik,pored radnje ima i svoju fb stranicu preko koje se može poručiti garderoba,pa ukoliko niste iz Šabca i okoline možete kupovati od njih.
Ja uglavnom pratim šta objavljuju,pa ako mi se nešto dopadne, odem do njih i uzmem. Ovoga puta,bila sam sprečena da odem u radnju pa sam zato isprobala i on line poručivanje. Administrator koji vodi fb stranicu je jako ljubazan,odgovara na svako pitanje i maximalno se trudi da ispoštuje kupca. Garderobu šalju Bex kurirskom službom i poštarina iznosi 250din. Što se toga tiče,ja sam prezadovoljna.
A što se tiče haljine,ona je lepša uživo,nego na slici. Na slici materijal deluje grubo i kruto,ali to nije sličaj kada je dodirnete. Jako je mekan i prijatan,tako da je idealan za ove letnje dane.Na krajevima haljine ima belu čipku koja samoj haljini daje notu elegancije i čini je posebnom. Prilikom pranja ne ispira boju i nema potrebe za peglanjem. Cena haljine je 1500din i možete je pronaći i u sivoj boji.
Sada ću vas ostaviti da pogledate slike,pa onda nastavljamo dalje.








Uz ovu haljinu sam iskombinovala bele espadrile koje sam takođe poručila sa fb stranice ŽENSKA OBUĆA MIRIJEVO. I oni takođe imaju svoju radnju u Mirijevu,a meni je jako daleko da idem do njih,pa sam ih zato poručila. Ovo mi nije prvi put da naručujem kod njih,tako da sigurno neće biti i poslednji.
Jako su ljubazni i imaju veoma kvalitetnu obuću. Često imaju akcije,pa za male pare možete kupiti odličan par obuće.
Ove espadrile sam platila 990 din i verujte mi,vrede tri puta više. Preudobne su i lagane tako da u njima možete šetati čitav dan. Pored ove boje,u ponudi imaju još i plave i crne,pa možete izabrati. Ja sam uzela bele i jako sam se dvoumila između njih i plavih,jer svi znamo da je bela boja jako teška za održavanje. Vrlo često posle jednog nošenja postane siva. Ali to nije slučaj sa ovim espadrilama. Lako se peru uz pomoć mlake vode i deterdženta. Lepo ih istrljate,ostavite da se osuše i nakon toga budu kao nove. Prezadovoljna sam sa njima i sigurno ću kupiti još neki par.

 
A kada krenemo u šetnju,potrebna nam je i torba. Ovu kombinaciju sam upotpunila torbom iz butika New Lines Šabac. Ovaj butik ima svoju radnju u Šapcu,kao i opciju on line poručivanja. Ja sam veliki ljubitelj torbi i nikad mi nije dovoljno. Crna/bela,mala/velika uvek neka treba.Ova torba je plaćena 1300din i sve torbe koje imaju,a verujte imaju veliki izbor,koštaju 1300 do 1500din. Od kada sam ih pronašla prestala sam da kupujem torbe koje koštaju preko 2000din jer znam da će kod njih sigurno biti ista takva za manje pare.
Što se tiče ove torbe koju sam ukombinovala sa ovom prelepom haljinom i espadrilama,ona je prekvalitetna. Ima magnet uz pomoć kojeg se zatvara,kao i rajfešlus. Jednu veliku pregradu u koju može baš sve da nam stane i jednu manju u koju možemo da ubacimo telefon.

Ovako izgleda moja idealna letnja kombinacija. Lagano i preudobno.
Ukoliko ste i vi fan ovakvih kombinacija,a volite da kupujete ono što se kaže,za male pare,obavezno bacite pogled na ove fb stranice jer  sigurno će te naći nešto za vaš ukus.

Nadam se da vam se dopao ovaj post i svakako bi mi bilo drago da mi ostavite komentar,kao i da mi kažete,da li više volite da kupujete putem interneta ili da odete do radnje pa onda sve to lepo isprobate.













1 коментар: