Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 20. јул 2017.

RIMMEL THE ONLY 1 LIPSTICK

Ćao drage moje!

 Danas ću vam pretstaviti ruž za usne koji je moj definitivni letnji favorit. Jedan od onih ruževa za koje se ovog leta prvo hvatam.


Radi se o RIMMEL THE ONLY 1 LIPTICK u broju 760,nijansa pod nazivom AIN' T NO OTHER.




Ovaj ruž za usne ima jako lepo i kvalitetno pakovanje. Na samom pakovanju ima jedan prsten koji je identičan sa bojom ruža koja je u pakovanju,što znatno olakšava pronalaženje u neseseru.
Takođe,jako dobro se zatvara,pa ne moram da razmišljam da li će mi se otvoriti u torbi.
Nijansa AINT 'NO OTHER je prelepa braon nijansa sa sjajnom završnicom.


Jako je pigmentovana i kremasta i veoma lako se nanosi. U ovim toplim letnjim danima zna da klizi za usna,ali ja je nanosim sa Farmasi olovkom za usne u broju 203 ili sa Essence olovkom za usne u nijansi Satin Mauve. Sa obe olovke se odlično slaže,tako da nećete pogrešiti bilo koju da uzmete.



Što se tiče trajnosti,nije jedan od najdugotrajnijih ruževa koje sam probala,ali uzimajući u obzir kako izgleda na usnama,to mu opraštam,jer u svakom trenutku ruž možemo popraviti.
Cena RIMMEL THE ONLY 1 LIPSTICK iznosi 683 din i možete ga pronaći u Lilly drogerijama.
I za kraj,pokazaću vam kako ovaj ruž izgleda na mojim usnama.



Ako ste kao i ja fan nežnih neutralnih nijansi,ovaj ruž će vam se sigurno svideti,pa svakako obratite pažnju.

   ****Da li vi imate svog letnjeg favorita kada su ruževi za usne u pitanju?****


13 коментара:

  1. Zanimljiva nude boja, obožavam takve nijanse, lep post draga Ivana!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep je <3 obozavam nude boje :) imam ovakav ruz ali u koralnoj boji i bas ga volim :) <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  3. Volim Rimmel The Only 1 ruzeve, a ovaj izgleda veoma zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  4. Draga moja Ivana, evo mene kod tebe na blogu nakon duze vremena. Zaista sam se obradovala citanju ovog posta. Obozavam Rimel kozmetiku, doduse preferiram puder ali ovi ruzevi zaista izgledaju primamljivo i interesantno. Sjajna recenzija, a ti lepsa nego ikada. Pozdrav.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam njihovu kozmetiku i jako mi se svidja boja❤
    Follow for follow ?
    https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1 novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam do sada probala rimmel ruzeve, jedino njihov puder u kamenu.
    Odlicna rezenzija! :)
    Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Love your post dear 😍
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Nijansa mi se jako sviđa,sličnu i ja imam i često koristim !
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши