Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 4. март 2019.

Pretstavljanje sajta Manzara

Sajt Manzara dolazi iz Hrvatske i već par puta sam imala priliku da isprobam obuću sa ovog sajta i uverim se u njihov kvalitet. Zaista, roba im je vrhunskog kvaliteta. Imaju besplatnu dostavu za porudžbine iznad 290hrk, brzu dostavu za dva do tri dana, povrat robe u roku od deset dana i njihovi paketi ne podlažu carinskoj kontroli, tako da bez bojaznosti možete poručivati kod njih.
Odjeća sa ovog sajta jako me privlači, jer sam uglavnom naručivala obuću, ali ću to ovoga puta promeniti.
Imaju dosta dobar izbor, tako da možete pronaći za svakog po nešto.
Od sportske garderobe, pa sve do haljina za svadbu.
Haljine za svadbu su mi veoma privlačne, jer sa dolaskom lepog vremena kreće i sezona slavlja i svadbi. Ovo je primamljiv odeljak, jer svima treba neka dobra haljina koju bi mogli da obučemo za takvu priliku.
 Ja sam izdvojila par haljina koje su mi se najviše dopale, a u nastavku možete pogledati i koje su to.


Ova plava haljina je jako lepa, nešto što bih ja volela da obučem na nekoj svadbi. Savršeno ističe figuru i nosi neku dozu ženstvenosti u sebi. Jako lep model.


Opet, ova haljina je za malo smelije devojke koje vole sexy haljine. Takođe, mislim da bi se svidela i damama koje vole glamurozne stvari, jer je ova haljina jedna od njih. 


Ova svečana haljina je isto jako lepa, rukavi mi se posebno sviđaju, kao i rose gold momenti koje ima kao detalje po sebi.



Ovaj model je zapravo jako jednostavan, ali ima zanimljiv detalj u vidu čipke na leđima. Haljina je jako elegantna i može da prođe u svim prigodama. Mislim da bi sa nekim sakoom preko bila pun pogodak.



Poslednja haljina za danas je ova bela svečana haljina koja je zaista prelepa. Ako želitete da zablistate, onda je ovo baš za vas. Mislim da bi bilo pravo uživanje nositi ovu haljinu.

Svečane haljine za svadbu su zaista prelepe i koju god da izaberete nećete pogrešiti. Moji favoriti su prva i treća haljina i baš mi se dopadaju. Jedva čekam da ponovo poručim sa ovog sajta. Volela bih da mi u komentarima napišete koja haljina bi bila vaš izbor?

2 коментара: