Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 11. јун 2019.

Potrošeni proizvodi #3


Potrošene proizvode nisam pisala mesecima.
Poslednji put kada je izašao tekst ove tematike bio je kraj avgusta. Za to vreme isprobala sam dosta novih proizvoda, pa sam zapostavila već otvorene.
 No, dobro. Nakupilo se opet dosta praznih bočica, pa pogledajmo šta sam to potrošila.


Šampon HEAD & SHOULDERS je uvek prisutan u našem kupatilu. Muž ga stalno koristi, jer ima problem sa peruti, pa sam ih i ja povremeno koristila. Lepo očiste teme i operu kosu, tako da nemam zamerke.
PALMOLIVE šampon za volumen je jako dobar šampon i baš mi se dopao. Ne otežava kosu, ne masti i ostavlja jako lep miris. Košta oko 150din, ali vredi mnogo više.
BIOMELEM regenerativni fluid sam koristila umesto regeneratora. Značio mi je jako u zimskim mesecima, jer olakšava raščešljavanje kose i ubrzava sam proces sušenja.


DERMOMED gel za tuširanje sam dobila na poklon. Ne volim velika pakovanja ovakvih proizvoda, jer imam osećaj da baš dugo traju, tako da mi i brzo dosada. Ovaj gel za tuširanje lepo miriše, ali nisam primetila neke posebne efekte.
BALEA gelovi za tuširanje su jako povoljni i stalno ih kupujem.
GEOMAR piling za telo sam dobila prlikom jedne od online kupovina na Lilly sajtu. Unutar ima proizvoda dovoljno za dva korišćenja. Piling šestice su grublje i odlično odrade svoj posao.
KRAUTERHOF konjski balzam koji hladi takođe korišćen tokom zimskog perioda, kada sam se jednom prilikom ukočila. Dosta mi je pomogao, tako da ću ga kupiti ponovo.


MULTIACTIV micelarna voda, ovo je druga ili treća potrošena bočica. Odlična micelarna i kada god ne znam koju micelarnu da uzmem, uvek se vratim ovoj.

ESTAR hidratantna dnevna krema je prirodna krema i lepo mi je hidrirala lice na dnevnoj bazi. Generalno, Estar kozmetika ima odlične proizvode, a prirodne.
AVENE bogatu hidratantnu kremu samo koristila tokom zime. Odlična krema za suvu i veoma suvu kožu. Uz nju nisam imala problema sa perutanjem i iritacijom.
SOFI prirodnu kremu od badema sam nastavila da koristim nakon Avene kreme. Kao što sam rekla za prethodnu kremu i ova krema od badema je odlična za suvu kožu. Pored toga, ima odlične sastojke, pa ako vodite računa o tome, obavezno obratite pažnju na ovu kremu, kao i na ostalu Sofi kozmetiku.


ELIZAVECCA serum za lice je korejski proizvod, a korejska kozmetika je na daleko poznata. Koristila sam ga dugo i sa uživanjem, jer pored nege koju pruža, jako lepo i miriše.
LVLY maska za lice je nastala u saradnji DM drogerije i Nemačke blogerka. Za oko 150din dobija se dve maskice. Namenjena je suvoj koži, ali mislim da bi odgovarala i devojkama sa normalnom kožom.



 DIVAGE skidač laka za nokte ima unutar sunđerčić uz pomoć kojeg uklanjate lak. Sunđer je natopljen tečnošću i dovoljno je ubaciti nokat u bočicu. Jako brzo ukloni lak, ne miriše neprijatno i ne isušuje nokte. Koristila sam ga jako dugo, sigurno mnogo duže nego što bih koristila klasičan skidač laka. Cene jeste malo veće, ali ako uzmemo u obzir koliko dugo traje jedno pakovanje, onda se i više nego isplati kupiti ga. Pored toga, ušedećete i na tuferima, jer uz njega vam nisu potrebni. Možete ga pronaći na sajtu DIVAGE kozmetike.
Drugi skidač laka za nokte sam kupila u lokalnoj radnju, još pre nego što sam naišla na DIVAGE skidač. Nije mi se uopšte dopao. Jako loše uklanja lak, neprijatno miriše i veoma isušuje nokte.


Od balzama za usne potrošila sam GOLDEN ROSE balzam za usne. Stajao mi je na stočiću za šminkanje, pa sam ga koristila pre ruža za usne, odnosno na samom početku šminkanja. Lepo mi je negovao i hidrirao usne, tako da nisam imala problema prilikom nošenja mat karmina. Podseća na Eos balzame, ali je dosta jeftiniji.
CARMEX sam koristila tokom zime, uglavnom uveče sam ga nanosila u debljem sloju i tako ostavljala preko noći. Za jako ispucale usne je spas. Međutim, ukoliko ga držite u hladnom prostoru, stvrdne se i jako teško ga je istisnuti. Zbog toga sam uzela isti balzam, samo u vidu labela, ali posle par korišćenja, mehanizam za zavrtanje se pokvario.




DEBORAH  dvostrani tečni ruž za usne je jedan od mojih omiljenih tečnih mat ruževa. Kada ga nanesem, ne mrda satima i prelepo izgleda. Potrošila sam ga do kraja i vreme je da uzmem novi.
MAYBELINE Color Sensational Vivid Hot Matte Lacquer sam koristila jako dugo. Na prvu, izgleda kao ruž sa sjajnom završnicom, ali kada se ukloni prvi sloj, ostaje mat ruž koji stoji jako dugo. Lepo izgleda na usnama i dopao mi se. Takođe je potrošen do kraja.
ELIXIR  mat sjaj za usne, mada slobodno mogu reći, mat tečni ruž u prelepoj nijansi 332. Divan za jesenje i zimske dane. Nije težak, prelepo izgleda i sa uživanjem sam ga nosila. Lepo istakne usne i ima divnu boju.
Još jedan proizvod koji ću ponovo kupiti. Možete ga pronaći na sajtu kozmetikaiparfemi.rs
AVON sjaj za usne sa efektom povećanja usana sam kupila jako davno, ali sam ga retko nosila, tako da je vreme da se rastanemo. Trenutno usne učini vizuelno većim, ali taj efekat je kratkotrajan. 

To je to što se tiče mojih potrošenih proizvoda, ali volela bih da podelite sa mnom vaše utiske ukoliko ste probali neki od ovih proizvoda.








1 коментар:

  1. Super post,mnogo mi see dopadaju proizvodi,pogotovo karmini,definitivno moram neki probati 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши