Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 16. јануар 2020.

Avon Cocoa body butter

Dugo želim da probam Avon Cocoa butter za telo, međutim kako uvek imam neki otvoren losion, tu kupovinu sam stalno odlagala. 
U jednom od prethodnih Avon kataloga, ovaj butter bio je na sniženju i tada sam ga poručila.
Avon Cocoa butter spada u Avon Care liniju proizvoda u kojoj se nalazi jako puno proizvoda za negu kako lice, tako i tela.
U Cocoa Care kolekciji možete pronaći butter, kremu za ruke, balzam za usne i kremu za lice.
Svi proizvodi sadrže vitamin e i kakao puter.
Cocoa butter je višenamenski proizvod koji je namenjen kako nezi tela, tako i lica, kao i rukama.
Cocoa butter dolazi u pakovanju od 400ml, mada postoji i od 250ml.
Samo pakovanje je braon boje, kao i svi ostali proizvodi iz ove linije.
Napravljeno je od čvrste plastike, ali opet nije toliko praktično za putovanja.

Tekstura ovog cocoa butter je gelasta, rekla bih čak i ređa, ali se veoma brzo upija.
Shodno tome, ovaj proizvod je jako hidratantan i namenjen je suvoj i veoma suvoj koži.
Ta hidratacija se oseti čak i jutro nakon nanošenja ovog proizvoda. Koža je mekana, nahranjena i veoma nežna na dodir.
Ima jako lep miris kakaa, ali opet ne prejak i zagušljiv.
Nakon nanošenja, miris se i dalje zadržava na koži, ali dosta blaže nego kada ga nanosite.
Ja sam ga koristila za negu tela i ruku, dok ga za lice nisam probala.
Imam druge proizvode koje koristim za negu lica koji mi odgovaraju, tako da ne bih da eksperimentišem sa već osetljivom kožom, što ne znači da mi ne bi odgovarao.
Iako sam mislila da nema šanse da potrošim ovo pakovanje, iznenadila sam se, jer sam već stigla do polovine.
Obično ovako velike proizvode dugo koristim i na kraju ih ne potrošim, jer mi brzo dosade i poželim da probam nešto drugo ili im istekne rok trajanja.
Sviđa mi se što ga brzo nanesem, koža za tren upije i onda sam spremna za oblačenje.
Ne ostavlja onaj masan osećaj, tako da mislim da je pogodan za korišćenje i tokom leta.
Prijatno sam iznenađenja Avon Cocoa butter  i za cenu od 400din dobije se dosta proizvoda koji jako lepo neguje i hrani kožu.
Da li ste ga i Vi probali?

Нема коментара:

Постави коментар