Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 10. јануар 2020.

Bourjois Healthy Mix tečni puder

Ne znam zašto mi je ovako dugo trebalo da probam ovaj puder.
Večito sam imala neke druge ili sam čekala akciju. 
Bourjois Healthy Mix tečni puder je jedan od najpoznatijih pudera namenjenih suvoj koži.
Tokom decembra u Lilly drogeriji bio je baš snižen, sa 1800din na 1090din.
Tada sam ga kupila i od momenta kada sam ga probala ni jedan drugi nisam koristila.
Bourjois Healthy Mix tečni puder dolazi u staklenoj bočici od 30ml.
Za Bourjois proizvode karakteristična je crvena ambalaža, odnosno crveni poklopac.
Puder je na pumpicu koja jako lepo dozira proizvod.

Kao što sam već rekla, ovaj puder namenjen je suvoj koži. Proizvođač kaže da je postojan i do 16h, kao i da sadrži vitamin B5, C i E.

Kako je sada zima i jako sam bleda, uzela sam najsvetliju nijansu, N51 light vanilla.

Ova nijansa je nijansa moje kože i savršeno mi odgovara.

Puder je tečnije teksture i za celo lice dovoljne su mi dve pumpice.
Ima lep miris, ali opet ne jak.
Nanosila sam ga uz pomoć Ebeline sunđera za šminkanje i jako mi se dopada kako izgleda na licu.
Nije težak, lepo se stopi sa kožom i ne ističe suve delove.
Ima sjajnu završnicu i rekla bih, srednju prekrivnu moć.
Nisam probala da ga nadogradim, jer ne volim visoku prekrivenost preko dana, tako da mi je prekrivanje ovog pudera sasvim dovoljno.
Uz to, nanosim ga sunđerom, pa sam bjuti blender u sebe upije dosta proizvoda.
Verujem da bi uz nanošenje četkom dobili veću prekrivnu moć.
Ono što mi je još jako bitno kada nosim puder zimi jeste to da se on ne preslikava.
Ne volim kada mi ostavlja mrlje po jakni, a to ovaj puder svakako ne radi.
Ne ostavlja tragove čak ni na telefonu.
Što se tiče trajanja na licu, zaista ga nisam nosila 16h, ali nekih 10h svakako jesam.
I nakon 10h nošenja, na licu izgleda kao da je tek nanet i to je veliki plus.

Prezadovoljna sam ovim puderom i ovo je jedna od boljih kupovina. Ne znam zašto ga ranije nisam kupila, ali sada znam da ćemo se družiti jako dugo.
Ako imate suvu kožu ili pak normalnu, obavezno probajte ovaj puder, sigurna sam da će vam se svideti.

*Da li ste probali Bourjois proizvode?

Нема коментара:

Постави коментар