Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 2. фебруар 2020.

Aloe Activator

Zbog svih blagodeti koje ima, Aloe Vera sve češće pronalazi put i primenu u kozmetičke svrhe.
Njena umirujuća i negujuća svojstva pozitivno deluju na kožu, posebno ako se radi o osetljivoj koži.
Ranije se list Aloe koristio u medicinske svrhe, ali sada je njeni dejstvo svestrano u zašto ga ne iskoristiti i u nezi kože.
Sećam se da smo ranije u kući imali Aloe Vera First koji je bio multifunkcionalan.
Koristili smo ga kod migrene, upale grla, sinusa, pa čak i za ublažavanje lakših povreda.
Sada sam koristila Aloe activator i on me je veoma podsetio na čuveni Aloe Vera First.

Aloe Activator sadrži stabilizovani Aloja vera gel i alantoin, organski agens za regeneraciju ćelija. Aloja Activator je vrhunski agens za hidrataciju koji sadrži enzime, amino kiseline i polisaharide. Stabilizovani Aloja vera gel čini ovaj preparat tako nežnim da se može koristiti i za područje oko očiju. Aloe Activator ima neverovatno svestranu primenu. Iako se smatra glavnim sastojkom Aloe Fleur de Jouvence tretmana, izuzetno je efikasan kada se koristi u druge svrhe, na primer za čišćenje i osvežavanje kože. U tu svrhu nanesite na tufer i prebrišite čitavo lice i vrat, nežno ali detaljno sve dok ne bude potpuno čisto.

SASTAV: Sok lista Aloe Barbadensis (stabilizovani* Aloe Vera gel), alantoin, fenoksietanol, metil-izotiazolinon.


Aloe activator dolazi u bočici od 130ml.Samo pakovanje je veoma kvalitetno napravljeno.


Ima dozer koji veoma podseća na dozere  većine tonika za lice. To mi se ne sviđa, jer je samo doziranje veoma nepraktično.


Sam proizvod je bezbojan i ima jak, specifičan miris. Rekla bih da ima medicinski miris, tako da se većini sa osetljivim nosem neće dopasti. Nakon korišćenja miris se još dugo zadržava na koži.
Aloe activator sam koristila umesto tonika, a i kada mi je lice bilo veoma osetljivo. Koristila sam ga tako što bih ga nanela na tufer i sa njim očistila lice. Već nakon par korišćenja, lice mi se dosta smirilo što verujem da je učinak ovog proizvoda.
Takođe, koristila sam ga i za pravljenje maski koje su u prahu. I tu mi se veoma dopao.
Pored toga, pročitala sam da ga možemo koristiti i kao kapi za nos ili uho, međutim, ja ga nisam za to koristila, pa ne mogu reći da li je delotovorno ili ne.
Generalno, Aloe activator mi se dopada u svrhi čišćenja kože, ali mi se miris ne dopada. Znam da većina, ako ne čak i svi Aloe proizvodi ovako mirišu i da je to do negde i miris Aloe, ali meni je baš jak.
To je samo moje mišljenje, što ne znači da se i vama ne bi dopao.
Cena Aloa activatora je 14,6 eura.

Sve Aloa proizvode možete poručiti kod Milane na ovom instagram profilu.
Takođe, kod nje možete učestvovati u online prezentacijama i tako dobiti više informacija o svim Aloa proizvodima.



*Da li ste probali Aloa proizvode i kakvo je vaše mišljenje o njima?


Нема коментара:

Постави коментар