Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 19. март 2022.

Kozmetika Moja - Sinonim za prirodnu negu

Da li ste čuli za kozmetika Moja, brend koji se zalaže za prirodnost i inovativnost kada su njihovi proizvodi u pitanju?

Kozmetika Moja je 100% prirodna i ručno pravljena kozmetika. Izrađuje se od pažljivo biranih sastojaka koji neće izazvati nelagodnosti i iritacije, već će svoje blagodeti iskoristiti u službi lepote i nege.
Kozmetika Moja ima bogatu paletu proizvoda ne samo za lice, već i za telo, kao i kosu. Svi proizvodi su pažljivo poređani u sekcije u okviru njihovog sajta tako da svom potrošaču olakšaju izbor i pomognu da izabere onaj pravi proizvod koji im je potreban. Pored toga, mislim da ni na jednom sajtu nisam videla da možemo sami kreirati svoj proizvod, odnosno izaberati boju i miris proizvoda, a oni to napraviti specijalno za nas. Zvuči sjajno, zar ne?

U pregršt izuzetno efikasnih preparata kozmetike Moje posebno bih izdvojila dva prozvoda koja su potrebna svakoj dami koja želi da neguje svoje lice proizvodima koji će imati efekta.
Naime, radi se o Moja ulju za lice i Moja glinenoj maski. Ulje je tu da nam hidrira kožu, dok glinena maska ima funkciju čišćenja kože kakvo ni jednom umivalicom ne možemo da postignemo.

Moja ulje za lice je jedan 100% prirodan proizvod namenjen svim tipovima kože.
Može se kupiti pojedinačno ili u okviru seta sa još dva proizvoda.


Ovo ulje predstavlja jednu dragocenu mešavinu koju čine biljna ulja nevena, jojobe i semenki grožđa. Ova divna kombinacija čini kožu mekanom i hidiranom, a pred toga Moja ulje za lice pomaže u borbi sa bubuljicama i ublažavanjem bora.

Kozmetika Moja ulje za lice dolazi u tamnom, staklenom pakovanju. Zašto naglašavam tamnom? Zato što je ovo ulje za lice prvo ulje koje sam probala, a da dolazi u tamnom pakovanju. Tamno i stakleno pakovanje je jako važno za ovakav tip proizvoda, jer se na taj način ulje štiti od oksidacije, a mešavina ulja koju ima u sastavu ne gubi svoju efikasnost.Pored odličnog pakovanja, Moja ulje za lice ima pipeticu koja savršeno dozira proizvod.Za celo lice dovoljna je jedna pipetica.

Što se tiče mirisa i teksture, ovo ulje nema miris i to mi se veoma svidja.
Sama tekstura nije masna, već uljana i koža lice ga izuzetno brzo upija.
Ne volim ulja kojima je potreban dug vremenski period da ih koža upije, a ovo ulje je sušta suprotnost. Koristi se jednom u 10 dana, brzo se upija i koža nakon njega divno izgleda. Na dodir je mekana i nežna, hidrirana, nahranjena bez iritacija i crvenila.
Ja ga koristim kao hidratacijski dodatak koži, nakon čišćenja kože, seruma i kreme i taj način mi se pokazao kao najbolji. U koži zadrži svu vlagu iz kreme i seruma i dodatno doda hidrataciju.
Cena Moja ulja za lice je 800 din.

Drugi preparat koji savršeno čisti i detoksikuje kožu je Moja maska za lice namenjena licu bez nepravilnosti.
Radi se o glinenoj maski koja sadrži kaolin glinu i ulje čajevca.


Dolazi u staklenom pakovanju od 70g i pogodna je za sve tipove kože, posebno za masnu i problematičnu kožu.

Obzirom da ima ulje čajevca u sastavu, takav joj je i miris, svež i prirodan.
Kako se radi o glinenoj maski za lice, ova maska je prilično gusta, no lako se nanosi i razmazuje. Nanosi se na celo lice izbegavajući predeo oko usana i očiju. Na licu se drži 15min, a za to vreme maska se skroz osuši. Nakon toga, masku je potrebno isprati mlakom vodom.
Kada se ukloni maska, koža je vidno svežija, ten svetlija i ono što je jako bitno, uz pomoć ove maske koža je dubinski očišćena i detoksikovana.
Moja maska za lice ne stvara iritacije, crvenilo i zatezanje ili bilo koje druge neželjene efekte koji bi mogli prouzrokovati nelagodnosti čime smatram da bi odgovarala svim tipovima kože samo je potrebno voditi računa o korišćenju.
Korišćenje glinene maske za lice poput ove jednom u 10tak dana pogodno je i suvoj koži, jer je svakoj koži potrebno dubinsko čišćenje koje ne možemo postići umivalicama.
Cena Moja maske za lice je 600din.

Oba proizvoda divno se slažu zajedno, jer nakon korišćenja maske, nanesem par kapi ulja na lice i ostavim preko noći. Koža je ujutru divna. Shodno tome, kozmetika Moja je napravila set za lice u kome se nalaza Moja ulje, maska i piling sve što nam je potrebno za potpuni ugođaj.

Oba kozmetika Moja proizvoda opravdala su moje poverenje, jer pružaju divnu prirodnu negu. Vredi su naše pažnje, korišćenja i hvale, jer u moru hemije dobro je pronaći efikasne prirodne proizvode.

Sve kozmetika Moja proizvode možete poručiti preko zvaničnog sajta (ovde), dok na njihovom instagram profilu, kao i fb stranici možete dobiti više informacija o svim preparatima, akcijama i sniženjima.

Нема коментара:

Постави коментар