Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 10. септембар 2022.

Leto još uvek traje | Outfit post

Iako je avgust prošao, a uskoro će i kalendarski leto da se završi ovaj septembar je dozvolio da i dalje uživamo u toplim danima. Ne znam za vas, ali meni posebno prija. I dalje mogu da nosim letnje haljinice, papučice i uživam u dugim gradskim šetnjama. Kada smo kod šetnji i činjenice da sam ja mama često imam problem da u svoju torbu ne mogu da stavim sve što mi treba da bih bezbrižno uživala u čarima šetnji, jer se uvek pojavi neka flašica, igračkica, a i Vukan zna da traži da ga nosim, pa mi često ruke budu pune. Zbog toga došla sam na ideju da kupim ranac i u njega stavim sve što sam do sada nosila u rukama. Naime, ranac je jedan od aksesoara koji do sada nisam posedovala, ako ne računam đački ranac. Smatrala sam da mi nije potreban, ali sve češće sam pogled zadržavala na njima i na kraju sam odlučila da ga kupim. Ono čime sam se vodila pri kupovini bilo je da ne želim običan ranac od tankog materijala, već ranac koji ću moći da kombinujem uz sve, a da pri tome cela kombinacija izgleda lepo bez obzira bila u trenerci, farmerkama ili haljini. Na kraju izbor je pao na ranac sa profila nadanashop1, jer već posedujem jednu njihovu torbu, tako da sam unapred znala da se radi o pre svega kvalitetnim modelima.

Nadanashop1 ranac zapravo nije običan ranac već je 2u1 model, jer ovaj ranac možemo nositi i kao ranac, ali i kao torbu. Izrađen je od eko kože i prilično je čvrst. Dovoljno je prostran i ima 4 pregrade, tako da je sjajan za organizaciju i male šanse su da ću u njemu zagubiti kljičeve ili telefon. Ono što mi se posebno dopada jeste i to što se rajfešlusi skroz otkopčavaju, tako da jako puno stvari može da stane u njega.

Mislim da pri samom odabiru nisam pogrešila, jer se ovaj ranac idealno kombinujem. Za sada ga nosim uz haljinice, ali mislim da će super ići i na farmerke, ma ićiće uz sve.
Što se tiče cene, njegova cena je i više nego odlična, mada je nadanashop1 jako pristupačan kada je cenovni rang u pitanju. Cena ovog ranca bila je svega 1290din što je, složićemo se znatno manje nego u klasičnim radnjama u kojima možemo kupiti slične modele.
Na ovim fotografijama možete videti kako ranac izgleda iz više uglova, a iskombinovala sam ga sa šarenom, pravom letnjom haljinom sa nekog od kineskih sajtova i preudobnim shoesplanetshop1 papučama.
Ako ne znate, kod shoesplanetshop1 u toku je ogromno sniženje letnjih modela, kao i predstavljanje jesenje kolekcije koja izgleda fantastično. Obavezno obratite pažnju.

Ako i vama treba ranac u koji možete staviti sve što vam je potrebno za izlazak iz kuće, obavezno bacite pogled na nadanashop1 profil i modele koje nam nude. Kod njih pronaćićete izuzetno kvalitetne, a pristupačne modele, pa će kupovina biti pravo uživanje.
Ako ste već kupovali kod njih, javite mi svoje utiske.

Нема коментара:

Постави коментар