Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 24. септембар 2022.

Red is love | Outfit post

Crveno je ljubav? Da li se slažete?

Pored toga što crvena boja označava ljubav, crveni komadi odeće i aksesoara na nama mogu da otkriju mnogo toga.
Moramo se složiti koliko efektno može da izgleda crvena haljina, crveni ruž ili pak crvene cipele i crvena torba. Crvena je jako smela boja i privlači pažnju, te za šta god da se odlučimo i gde god da se pojavimo privućićemo tuđe poglede. No, obzirom koliko je crvena smela boja pri kombinovanju moramo voditi računa kako bi izbegli previše šaren izgled, te modni stručnjaci često savetuju da se crvena boja kombinuje sa teget ili pak bojom uglja. Crvena boja prilično dobro ide i uz žutu boju i zapravo se te dve nijanse odlično slažu.

Kada govorim o crvenoj boji u svom ormaru, moram priznati da posedujem svega par crvenih komada. Crvena je izlaz iz moje zone komfora i nešto što želim da promenim. Želim da crvena boja više dominira i kako nisam sklona naglim promenama, već postepenom prelasku odlučila sam se da za početak to budu male promene i izbor je pao na crvenu torbu. Velika crvena torba je idealan izbor za dan i odličan način da svoju odevnu kombinaciju oplemenim ovom smelom bojom.

Crvenu torbu sam poručila sa instagram naloga nadanashop1. Ako me pratite, sigurna sam da znate da posedujem nekoliko njihovih modela i da sam vam spominjala koliko sam zadovoljna njihovim aksesoarima. Zaista se radi o modelima izuzetnog kvaliteta koji imaju i više nego povoljne cene.
Shodno tome, kupovina kod njih bila mi je sigurna varijanta da neću pogrešiti i da će na moju adresu stići torba koja će biti lepa i što je najvažnije kvalitetna.

Radi se o većoj, prostranoj torbi koja se može nositi na više načina. Ima klasične ručke, ali i dodatan kaiš koji omogućava da se torba nosi kao i cross body. Dosta je velika, pa je idealna za dan, jer u nju možemo da stavimo jako puno stvari koje su nam potrebne. Ima i nekoliko pregrada sa rajfešlusima što nam pruža izuzetnu moć organizacije. Uz sve to, prave je crvene boje i jako je dobrog kvaliteta, a košta nešto više od 1000 din.

Prilikom kombinovanja, ovoga puta išla sam na basic odevnu kombinaciju, pa sam ovu prelepu torbu uklopila sa farmerkama, starkama, kariranom košuljicom, klasičnom belom majicom i crvenim satom. Meni se celokupan izgled prilično dopao, jer je opušten, idealan za svakodnevni odlazak do grada kada želim da budem minimalno sređena, a opet da sve to pristojno izgleda. Mislim da je ova crvena torba dala posebnu draž celoj kombinaciji i priznaću da sam dobila dosta pitanja odakle je, kao i pohvala na račun njenog izgleda.

Smatram da crvena komadi mogu da svaku odevnu kombinaciju podigni na viši nivo i od običnog outfita napravi pravi booom. Takav je sličaj i sa ovo torbom. Mislim da bi cela ova kombinacija uz neku drugu boju torbe izgledala monotono, te je ova boja pun pogodak.

Ako i vi želite da uz pomoć nekog modnog dodatka u vidu torbe izađete iz svoje zone ležernosti i komfora, bacite pogled na instagram profil nadanashop1, jer ćete tamo pronaći upravo ono što vam treba - divne, kvalitetene torbe sa još boljim i pristupačnijim cenama.




Нема коментара:

Постави коментар