Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 4. април 2019.

Golden Rose noviteti - proizvodi za lice i oči

Svake godine, Golden Rose na naše tržište izbaci nešto novo i to me jako raduje, jer je lepo imati pristupačan brend sa novitetima čiji kvalitet prozvoda može da parira i skupljim proizvodima.
Prošle godine u okviru brenda Golden Rose imali smo dve nove kolekcije, Diamond Brezze i HD kolekciju.
Ovoga puta, Golden Rose nije izbacio celu kolekciju već dve palete za lice i oči pod nazivom SITY STYLE i sjajeve za usne sa visokom pigmentacijom pod nazivom VINYL GLOSS. Pored njih, tu su i proizvodi iz linije SO CUTE.. koji pretstavljaju mini size proizvode koji su idealni  za torbe i putovanja.
U ovom tekstu želim da vam predstvim proizvode iz SO CUTE.. linije, kao i nove palete za lice i oči.


 SITY STYLE palete namenjene su za lice i oči. Sadrže bronzer, hajlajter i rumenilo, kao i devet senki za oči.
Palete možete pronaći u dve nijanse odnosno, 01 warm nude i 02 smoky.
Paleta 01 warm nude sadrži toplije nijanse koje su idealne za dnevni make up.


Pigmentacija senki varira od nijanse do nijanse. Neke senke su manje pigmentovane, neke više, ali sve u svemu, sa ovom paletom možete postići razne make up lookove.


Na očima, ove senke su dugotrajne, lako se blendaju i odlično su se pokazale sa bazom za senke.
Što se tiče nijansi za lice, bronzera, hajlajtera i rumenila, ova bronzera u paletama lepo izgledaju i mislim da bi odgovarali svakom podtonu kože. Hajlajter nijanse su prelepe i baš mi se sviđaju, dok rumenila malo više vuku na roze.




Paleta 02 smoky je paleta sa hladnijim nijansama i mislila sam da je uopšte neću koristiti, jer više volim toplije nijanse. Međutim, jako me je iznenadila. Nijanse su prelepe i super izgledaju na očima.

 Posebno mi se dopada treća, peta i sedma nijansa koje su moji favoriti. Pigmentacija ovih senki je jača nego kod prve palete i sa ovom paletom možete postići odličan večernji look.
Obe palete su lepe na svoj način i vredne pažnje. Velika mogućnost kombinovanja i sve zavisi od toga kakve nijanse više volite. Od toga zavisi i koju paletu bi odabrale. Preporučena cena ovih paleta je 1200din i možete ih pronaći u Golden Rose beauty shopovima.

 U SO CUTE.. liniji nalaze se mini size proizvodi kao što su maskare, ajlajneri, korektori, tečni karmini.Ovakva pakovanja proizvoda odlična su za torbi i za putovanja.


Ajlajner iz ove linije ima mekanu četkicu uz koju je lako naneti preciznu liniju. Moram priznati da mi nanošenje ajlajnera ne ide kako bih želela, ali ću se potruditi da naučim.


Ovaj ajlajner je crn, matte i veoma je dugotrajan.


Što se tiče korektora, ja sam dobila nijansu 01 i to je najsvetlija nijansa. Ima aplikator sa kojim može jako dobro da se nanese korektor na željeno područije.
Nema veliku moć pokrivanja i dobar je za dnevne varijante.


Kao što sam već rekla, nijansa 01 je najsvetlija nijansa, vuče na žuto i oksidira na narandžasto. Međutim i pored toga, ovaj korektor može da posluži za brzo popravljanje šminke u toku dana.
Svi proizvodi iz ove linije su jako povoljni i pristupačni, tako da bi cena ova dva proizvoda bila oko 150din.
Mislim da je to odlično, jer se dobija dosta proizvoda i ako vam se dopadnu, možete ih kupiti u full size pakovanju.


Veoma mi se dopadaju novi Golden Rose proizvodi, posebno palete koje već svakodnevno koristim. Mislim da su one pun pogodak. U nekim od narednih tekstova, pretstaviću vam i VINYL GLOSS sjajeve za usne, a do tada volela bih da mi kažete da li ste probali neki od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?

2 коментара:

  1. Meni je ova paletica prelepaaa

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Great shades for my skin tone. The color is pigmented. Another products to try. Thank you for sharing.

    ОдговориИзбриши