Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 16. април 2019.

Prolećni trudnički outfit

Kako pre trudnoće, a tako i sada preferiram da nosim udobnu odeću. Retko kada možete me videti u nečemu što je neudobno, ma koliko to u tom trenutku bilo popularno. Pre ću se odlučiti za nešto jednostavno u čemu mogu bez problema da provedem ceo dan.
Ovih dana, helanke su moji prvi izbor, jer mi je u njima najudobnije. U skladu sa tim kombinujem ostale odevne komade.
                                     https://www.manzara.hr/obuca/espadrile/espadrile-angela-crna

Pre nekog vremena sa sajta Manzara poručila sam espadrile i helanke. Međutim, helanke nisu stigle do mene, jer su se u međuvremenu rasprodale, dok su espadrile tu i danas želim da vam pokažem kako izgledaju i kako ih ja kombinujem.
Espadrile sam izabrala, jer su udobne, a mogu lako da ih kombinujem.
Sam model je prilično jednostavan, crno-bela kombinacija sa krem-belim djonom. Mogu jako lako da se kombinuju kako uz pantalone, tako i kasnije uz neke haljinice.
Udobne su i u jednom delu imaju ubačen lastiš, tako da ukoliko imate šire stopalo ili vam noge otiču možete bez problema da ih nosite.
Rekla bih da su jako kvalitetne, a na sajtu su baš povoljne.








Ovoga puta, ja sam ih iskombinovala sa jaknom od eko kože, naručena je sa jednog od kineskih sajtova, crnim helankama i bež tunikom kupljenim u nekoj lokalnoj radnji. Savršeno su se uklopile i jedva čekam malo toplije vreme kako bi ih nosila uz haljine.


Želela bih da vam kažem da paketi sa ovog sajta ne podležu carinskoj kontroli, tako da možete poručivati bez straha od carine. Paket stiže za 7 do 10 dana, imaju besplatnu dostavu na porudžbine preko 290hrk, kao i brzu dostavu. Pored toga imaju i mogućnost povraćaja robe ukoliko vam nesto ne odgovara.
Stalno su imaju akcije, a kako često poručujem od njih, mogu da kažem da za male pare možete kupiti lepu i kvalitetnu kako odeću tako i obuću.


1 коментар:

  1. Niam cula za ovaj sajt, ali mi se svidja, treba isprobati nesto novo, naravno i espadrile koje si ti uzea su mi bas super

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши