Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 24. април 2019.

Banggood wishlist

Zdravo, dragi moji!
Danas vam pokazujem moju  listu želja sa sajta Banggood.
Ovaj sajt u svojoj ponudi ima jako veliki izbor stvari. Slobodno mogu reći od igre do lokomotive, a cene su i više nego pristupačne.


Hello, my dear!
Today I'm showing you my wish list from Banggood.
This site has a very large selection of things in its offer. I can freely say from the game to the locomotive, and prices are more than affordable.


 Xiaomi Smart LED Bulb

Kako sam sada trudna, najvise pažnje na sajtu privukle su mi trudničke stvari, kao i stvari za bebe. Imaju baš veliki izbor i odlučiti se za samo par stvari je jako teško.

As I am pregnant now, the most attention on the site has attracted my pregnancy and baby stuff. They have a very large selection and decide for only a couple of things is very difficult. 

            3pcs Soft Microfiber Baby Child Kids Bath Towels Brushed Strong Absorbent Dry Washcloth 

 Ovi prekrivači su mi se jako svideli. Boja je lepa, kao i dezen. Pored toga, beba stiže u leto, tako da bi super poslužili kao prekrivači. Prema fotografijama, rekla bih da je materijal dobar.

 I really liked these overalls. The color is beautiful, as well as the design. In addition, the baby arrives in the summer, so it would be great to serve as bedspreads. According to the photographs, I would say that the material is good.

hooded sweatshirt dress 

                 Flexible Bendable Long Handle Cleaning Brush Bottle Glass Cup Scrubber stainless steel nylon Kitchen Teapot Washing Clean Tool 

 Još jedna veoma korisna stvar je ova četka za pranje flašica. Obično pri opremanju bebe na nju zaboravimo, a potrebna je kako bi bebine flašice održavali čistim.

 Another very useful thing is this bottle wash brush. Usually, when we babys the baby is forgotten, it is necessary to keep the baby bottles clean.

womens sweatshirts  

   Children Infant Baby Bath Towel Cotton Hooded Cartoon Bathrobe Strong Water Absorption - Monkey 

 Na sajtu imaju jako lep izbor peškira za kupanje. Ovaj mi se posebno dopao.

 They have a very nice selection of bath towels on the site. I especially liked this.

sexy blouses

                Cartoon Newborn Romper Baby Cotton Clothes Infant Girls Boys Outfit Clothes
Na sajtu je dostupna i odeća za bebe. Pored stvari za bebe imaju i odeću za veću decu. 

 Baby clothes are also available on the site. In addition to baby things, they have clothes for larger children.

nail rings 

                 Pregnant Woman Autumn Winter Pure Color Thicken Slim Leggings Maternity Pants

 Helanke su komad odeće u kome se osećam najudobnije i zaista volim da ih nosim. Tako, ako me sretnete, uglavnom videćete me u njima.

 Leggings is a piece of clothing in which I feel most comfortable and I really like to wear them. So, if you meet me, you will mostly see me in them

anklet bracelet  


 Bez obzira da li ste u drugom stanju ili ne, jednostavne majice u ormaru svima su potrebne. Ovaj model je jako lep i dostupan je u  puno boja.

 Whether you are in a different state or not, simple t-shirts in the closet are all needed. This model is very beautiful and is available in many colors.



 Ova igračka u vidu slona je prelepa. Bas mi se dopada. Gledala sam je kod nas i puno je skuplja u odnosu na cenu koja je na sajtu. Mislim da se i više nego isplati poručiti je.

This elephant toy is beautiful. I like that. I watched it and it's a lot more expensive compared to the price on the site. I think it's more than worth it to pay for it.


Nadam se da vam je moja lista želja bila interesantna i da vam se moj izbor dopao. Jedva čekam da paket stigne kod mene, a onda ću vam pokazati šta se u njemu nalazi.

 I hope that my wish list was interesting and that you liked my choice. I can hardly wait for the parcel to arrive at me, and then I will show you what is in it.







3 коментара:

  1. Peskiri za kupanje su bas simpaticni, a ova igracka u obliku slona je divnaa, zanimljiva je i nadam se da ce sve sticikako ssi želela

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Iste stvari gledamo,tako je to sa bebama. :)
    I ja volim helanke,a majica je super. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Jaooo divna selekcija, pogotovo taj slonić. Nemam iskustva sa Bangood sajtom, nadam se da ćeš biti zadovoljna, također jedva čekam recenziju. ♥

    Slatke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши