Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 23. мај 2019.

Avon Planet Spa Heavenly Hydration maska za kosu

Recenzije proizvoda za kosu ne pišem tako često, jer kada nađem proizvod koji mojoj kosi odgovara, onda mu ostajem verna sve dok mi se kosa ne zasiti. Moja kosa je masna, a krajevi su suvi. Teška je za oblikovanje, veoma brzo se masti, skoro pa svaki dan moram da je perem. Zbog toga teško pronalazim proizvod koji mi odgovara i jako malo eksperimentišem. Imam 2-3 šampona koje vrtim u krug, regenerator i sprej koji stalno koristim. Maske za kosu ne koristim tako često, jer znaju dodatno da mi zamaste kosu i otežaju.
Pre par godina koristila sam Avon Planet Spa Heavenly Hydration masku za kosu  i bila je odlična, pa sam htela ponovo da je probam. Naručila sam je iz Avon kataloga po ceni od 500din.


Avon Planet Spa Heavenly Hydration maska za kosu je na bazi maslinovog ulja i ima predivan mediteranski miris. Nije jak, već prijatan kao i većina Planet Spa proizvoda. Dugo se zadržava na kosi i zaista jako lepo miriše.
Pakovanje je u obliku teglice, plastično i ima 200ml. Nije praktično za tuš kabinu, jer kada pokvasite ruke, teško ćete poklopac odvrnuti. Ali, i pored toga pakovanje mi se dopada, jer masku možete da iskoristite do kraja.


Maska za kosu je svetlo zelene boje, ali kada se razmaže postaje providna. Sama tekstura maske je gelasta i namenjena je hidrataciji kose.



Masku nanosim nakon šamponiranja kose i obično je držim oko 10min. Za jedno korišćenje potrebno je malo proizvoda, tako da će potrajati. Koristim je jednom nedeljno kako mi se kosa ne bi brzo zasitila.
Nakon korišćenja, kosa je zaista divna. Lako se razčešljava, mekana je na dodir, vazdušasta, hidrirana i nemam više onaj osećaj težine. Pored toga, primetila sam da ova maska drži moju masnu kosu pod kontrolom u smislu da se dosta sporije masti, što mi se veoma dopada.


Jako sam zadovoljna Avon Planet Spa Heavenly Hydration maskom za kosu, jer se zaista vidi da nešto radi mojoj kosi. Generalno, Planet Spa proizvodi su dosta kvalitetni, a često ih možete kupiti na akciji.

                      ****Da li ste probali Planet Spa proizvode? Imate li svog favorita?****

1 коментар:

  1. Odlična recenzija. Masku nisam probala tj.generalno Avon proizvode sam više kupovala kada sam bila mlađa, u poslednje vreme slabije! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши