Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 27. септембар 2019.

Olive hidratantna dnevna krema

Pre nekoliko meseci dobila sam paket od Elia cosmetics u kojem su se našla dva proizvoda, losion za telo sa arganovim uljem o kojem sam vam pisala ovde i Olive hidratantna dnevna krema za lice.
Nakon što sam potrošila dnevnu kremu, krenula sam sa korišćenjem Olive hidratantne kreme.
Koristim je par meseci i mislim da sam stekla dovoljno utisaka kako bih vam rekla svoje mišljenje.


Olive hidratantna dnevna krema pripada kolekciji Herbolive koju uvozi Elia cosmetics direktno sa Krita. Svi proizvodi su na prirodnoj bazi i bogati su organskim sastojcima. Ne sadrže parabene.


Glavni sastojak Olive hidratantne kreme je maslinovo ulje, ali sadrži i ulje suncokreta, kao i badema.
Dolazi u luksuznom staklenom pakovanju od 50ml sa rokom trajanja od 12 meseci od otvaranja.


Prijatnog je mirisa koji ne guši, već jako brzo nestane.
Sama krema je bele boje i jako lagane teksture. Nije masna i na koži ne ostavlja težak osećaj.
Kako je veoma lagana, za celo lice potrebna je mala količina. Brzo se razmazuje i koža je odmah upije.



Koristila sam je pre trudnoće, a i sada, mesec dana nakon nje. Kako je ova krema namenjena svim tipovima kože, a moja je suva, u peridu trudnoće hormoni su uradili svoje i moja koža je od suve postala normalna.
U tom periodu, Olive hidratantna krema je ispunjavala sve moje potrebe. Održavala je kožu lica hidriranom i negovanom, a problema sa suvim delovima nisam imala. Koža je imala zdrav izgled i bila je veoma mekana.
Nakon trudnoće, kada su se hormoni vratili na svoje, moja koža je počela da traži dodatnu negu. Ponovo je postala suva, sa suvim delovima i pored ove kreme, javili su se perutanje i neprijatno zatezanje.Što znači da mi je bila potrebna dodatna nega. Kako bih nastavila da je koristim, morala sam da počnem sa korišćenjem seruma i hidratantnih maski, tako da ova krema nije baš najbolji izbor ukoliko vam je koža kao moja suva i sklona suvim delovima. Mnogo bolje se ponaša na normalnoj koži lica.
Probala sam da je koristim i pre šminkanja, umesto prajmera i tada se odlično pokazala. Puder mnogo lepše izgleda na koži i samim tim, cela šminka je bolja.
Ne mogu da kažem da je ova krema loša, naprotiv krema je dobra, ali nije najbolji izbor ukoliko imate suvu kožu lica. U tom slučaju, zaobiđite je. Međutim, ako ne volite prajmere i pre šminkanja nanosite kremu, onda sam sigurna da bi vam se ova krema dopala.
 Olive hidratantnu dnevnu kremu, kao i druge proizvode iz Herbolive linije možete poručiti preko sajta Elia Cosmetics, instagram i fb profila.



3 коментара: