Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 6. септембар 2019.

Sitnice za bebu sa sajta Banggood

Ćao, dragi moji!
Nakon kraće pauze, ponovo sam tu. Ako me pratite na fb i instagramu, onda znate da sam najavila pauzu zbog novog člana naše porodice. Stigao nam je Vukan, još uvek se privikavamo, ali našla sam vremena da vam pokažem šta sam poslednje poručila sa sajta Banggood.

 Hi, my dear!
After a short break, I'm here again. If you follow me on fb and instagram then you know I announced a break because of a new member of our family. Vukan arrived, we're still getting used to it, but I took the time to show you what I last ordered from Banggood.



Paket je malo duže putovao do mene, ali dobro. Kao i prethodnog puta, ponovo sam poručila sitnice za bebu. U paketu našle su se tri stvari, nepromočivi podmetač, plastična posuda za maramice i vezica za dude.

 The package took a little longer to reach me, but fine. Like the previous time, I re-ordered the baby's little things. There were three items in the package, a waterproof pad, a plastic wipe box and a pacifier strap.

Ovaj podmetač nije više dostupan na sajtu, pa vam iz tog razloga ne ostavljam link, ali imate drugih modela na sajtu.
Nepromočivi podmetač namenjen je kao podloga za presvlačenje bebe, ali može da posluži i da se stavi ispod posteljine, na dušek. Materija je lep, kao i sam dezen.  Možda bi bilo bolje da je samo malo veći, ali dobro, poslužiće i sada kada je beba mala.



This pads is no longer available on the site, so for this reason I will not leave you a link, but you have other models on the site.
The waterproof pad is intended as a backing pad for the baby, but it can also be placed under the mattress on a mattress. The fabric is beautiful, as is the design itself. It might be better if it is only slightly larger, but well, it will cope even now that the baby is small.


                       
Wet Tissue Box Plastic Case Real Tissue Case Baby Wipes Press Pop-up Design Home Tissue Holder Accessories

Plastična kutija namenjena za odlaganje vlažnih maramica činila mi se kao super za održavanje vlažnosti maramica. Na sajtu je izgledala jako praktično. Na ovom sajtu imate jako veliki izbor kutija za odlaganje različitih stvari i tamo se najviše zadržim kada razgledam sajt.
Kao što već rekoh, na sajtu, ova kutija je izgledala jako praktično, međutim, meni je stigla skroz neupotrebljiva. U transportu se skroz iskrivila, tako da poklopac ne može lepo da se namesti i ne može da posluži prvobitnoj nameni. Razočarala sam se, ali dobro.

 A plastic box designed to dispose of wet wipes seemed to me great for keeping the wipes moist. She looked very practical on the site. On this site you have a very large selection of boxes for storing different things and that's where I stay most when browsing the site.
As I said on the site, this box looked very practical, however, it came to me completely unusable. It has been completely distorted in transport, so the cover cannot be properly fitted and cannot serve its original purpose. I was disappointed but fine.


Poslednja stvar koju sam poručila je vezica za dude. Koštala je svega 2$ i jako sam zadovoljna.

                            Baby Infant Pacifier Soother Chain Nipple Clip Holder Toy Gift

Napravljena je od čvrste plastike i ima motiv zeke. Dostupna je u plavoj i roze boji. Mislim da je kvalitetno napravljena i da će nam dugo poslužiti. Na sajtu imate još puno vezica za dude, ali meni se najviše svidela ova. Za 2$, koliko je njena cena dobijate jedan super koristan proizvod. 

  The last thing I ordered was a pacifier. It only cost $ 2 and I'm very pleased.
It is made of solid plastic and has a bunny motif. It is available in blue and pink. I think it is well made and will serve us for a long time. You still have a lot of pacifier ties on the site, but I liked this one the most. For $ 2 as much as its price you get one super useful product.



Da li ste poručivali sa Banggood sajta? Kako vam se sviđa moj izbor?






1 коментар:

  1. Jaoj kako je ovo preslatko, a njihov sajt nisam posecivala, vala bacicu pogled, sigurno ima svasta zanimljivo 😁

    ОдговориИзбриши